צפו בווידאו

גנב בבית משפחה חרדית והוסגר בידי אביו

חרדית שגילתה בסוף השבוע שעבר כי חסרים פריטים בביתה, גילתה במצלמת האבטחה כי גנב ביקר בבית באישון ליל • בשעות האחרונות הניחה המשטרה את ידה על הגנב (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

נתפס: גנב ש'ביקר' בבית חרדי בברוקלין באישון ליל, נתפס היום (רביעי) בסיוע אביו.

לפי הדיווח ב-YWN, הכל התחיל ביום שישי האחרון, כששיילא זוננשיין, חרדית תושבת שכונת פלטבוש שבברוקלין, ניו יורק, גילתה שחסרים פריטים בביתה.

זוננשיין ניגשה לבדוק במצלמות האבטחה בביתה, בו מותקנים חיישנים שמדליקים את האור כשהם מזהים תנועה, וכך גם היה אמור לקרות בשעת הלילה המאוחרת בה בוצעה הגניבה, אז כל בני הבית נמו ככל הנראה את שנתם העמוקה.

בתיעוד שמצאה זוננשיין במצלמות, נראה אכן הגנב בבירור כאשר הוא פותח את דלת הבית - שמן הסתם לא היתה נעולה, ומחטט בין החפצים שבבית. בתוך כמה דקות הוא נטל תיק צד, תכשיטים ומוצרי אלקטרוניקה, ויצא מן הבית כשהוא נמלט על אופניו.

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

לאחר מכן נצפה הגנב חוזר אל הבית וממשיך לחטט. לבסוף הוא פותח את המקרר, ולוקח חבילת עוגיות שוקו צ'יפס, כשהוא מעלים את טביעות האצבעות בעזרת שרוול חולצתו. כל התיעוד המפורט הועלה לאתר החדשות CBS.

משפחת זוננשיין, שמסרה את ההסרטה למשטרת ניו יורק, אף ביקשה שכל מי שמזהה את הברנש ידווח עליו ויסייע בלכידתו.

היום כאמור נרשמה התפתחות משמעותית בפרשה, כאשר לתחנת המשטרה באזור ה-63 בניו יורק נכנס אדם, שהציג עצמו כאביו של הצעיר שגנב מבית משפחה יהודית בסוף השבוע.

האב סיפר כי הוא 'מודאג' וחושש לחיי בנו, ולכן החליט שעדיף שהמשטרה תמצא את הצעיר מאשר שיסתכן. בשל כך הוא מסר לשוטרים מספר כתובות שבהן עלול בנו להימצא, ולבסוף הוא אכן אותר באזור ה-70 של ניו יורק.

מהמשטרה נמסר, כי ייתכן שהחשוד קשור למעשי גניבה נוספים שבוצעו באותו אזור, גם משום שהתברר כי האופניים שנמלט עליהם, גנובים אף הם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר