קמפיין אישי ממוקד

ברקוביץ' כמו לפיד: "חסר ניסיונות; נוחל כישלונות"

המירוץ לראשות העיר ירושלים עובר לפסים אישיים, בסרטון חדש שהפיק מטה אלקין בו מתואר כיצד המועמד החילוני עופר ברקוביץ' קורס כראש עיר מדומה, כשלפיד מהווה לו מודל לחיקוי • צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הסרטון המשפיל (צילום: מטה אלקין)

עליית מדרגה במערכת הבחירות לראשות עיריית ירושלים: סרטון חדש של המועמד זאב אלקין, 'הולך על הראש' של היריב החילוני עופר ברקוביץ', תחת הכותרת "ירושלים זה לא משחק ילדים".

השר אלקין פרסם הערב (רביעי) בדף הפייסבוק שלו סרטון המדגיש לדעתו את חוסר ניסיונו וחוסר רצינותו של עופר ברקוביץ'. לדברי אנשי מטהו, הסרטון מוכיח כי ברקוביץ' אינו כשיר לתפקיד ראש העיר.

ברקוביץ' מושווה בסרטון ליו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד בעת כניסתו לפוליטיקה הארצית כשהוא חסר ניסיון לחלוטין, ובשל כך נוחל כישלונות רבים.

בסרטון המבקש לדמות את העתיד נראה ברקוביץ' לחוץ וקורס, כשמגיעים לשולחנו משברים הנוגעים לעירייה, עד אשר מגיע אלקין כראש העיר ומציל אותו מעצמו.

סרטון זה מגיע שעות לאחר העימות שנערך הבוקר (רביעי) בועידת כלכליסט בין המועמדים זאב אלקין, משה ליאון ועופר ברקוביץ'. בעימות ניסה ברקוביץ' להביך את אלקין, כאשר הטיח בפניו על בזבוז 700 אלף שקלים עבור נאום בועידת המשפיעים של חברת 'החדשות'.

כזכור, בעבר היה זה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שפרסם סרטון תעמולה דומה למדי, במערכת הבחירות הכלליות בשנת 2015, בו נראה עוזרו מכניס לו מדי רגע עדכון על "פרשייה" נוספת בה נפתחה נגדו חקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר