תרגיל מסכם

הצנחנים תרגלו לחימה מול החיזבאללה. צפו

הבוקר (חמישי) הסתיים תרגיל חטיבת הצנחנים, בו תרגלה החטיבה לחימה במתווה הצפוני, מול אויב המדמה את ארגון הטרור חיזבאללה. צפו בתיעוד מסכם של התרגיל (אקטואליה)

(צילום: דובר צה"ל)

הבוקר (חמישי) הסתיים תרגיל חטיבת הצנחנים, בו תרגלה החטיבה לחימה במתווה הצפוני, מול אויב המדמה את ארגון הטרור חיזבאללה.

במהלך התרגיל תורגלה הפעלת אש מדויקת תוך הכוונת מסוקי ומטוסי קרב, שיתוף פעולה עם כוחות שריון ותותחנים ותרגילי אש חיה. בנוסף, תורגלה הסקת כוחות, לוחמה בשטח סבוך ובשטחים בנויים. כמו כן, תורגלו מגוון שיטות לחימה ושיתוף פעולה בין כוחות אוויר לכוחות המתמרנים.

בדובר צה"ל מציינים כי "תרגיל חטיבתי זה הינו תרגיל מסכם לתקופת אימון קיץ של חטיבת הצנחנים אשר ארכה 17 שבועות וכללה אימוני מפקדים, תרגילים צוותים, ארבעה תרגילים גדודים תוך חיזוק שיתוף הפעולה עם חיל האוויר".

תרגיל זה הינו התרגיל החטיבתי המשולב הרביעי שמתקיים בחודש האחרון, המצטרף לחטיבת "גולני", עוצבת "סער מגולן" (חטיבה 7) וחטיבת "האש" אשר השלימו תרגילים חטיבתיים במתווה צפוני כחלק מתרגילי שיפור המוכנות והכשירות לחירום בתוכנית רב שנתית גדעון.

ביום שלישי, ביקר הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, יחד עם מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, מפקד עוצבת "האש", תת-אלוף ירון פינקלמן, ומפקד חטיבת הצנחנים, אלוף-משנה יקי דולף בתרגיל ופגש את הלוחמים בפעילותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר