פרשת נשות הטליבאן

המשפחה מודאגת: "הילדות נחטפו ומוחזקות בתוך מרתף"

"אנחנו מודאגים, לא יודעים מה עם שתי הילדות, הן חיות בתת תנאים", כך אומרים בני משפחתה של העצורה מ'נשות השאלים' החשודה בחטיפת ילדותיה, אותן המשטרה לא מצליחה לאתר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הבית בו אותרו הנשים והאם העצורה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חמישה ימים לאחר שהמשטרה עצרה שתי נשים מ'נשות השאלים' בחשד לחטיפת ילדיהן, שתיים מהילדות טרם אותרו ובמשטרה משתמשים באמצעי חקירה רבים בכדי להגיע למקום בו הן מוחזקות.

בני משפחתה של אחת העצורות חוששים לשלום הילדות שטרם אותרו, ובשיחה עם "כיכר השבת" הם אומרים: "אנחנו חוששים למצבם הבריאותי, הן חיות בתת תנאים, לא אוכלות, לא מקבלות טיפול רפואי, איש לא יודע איפה הן, הן כנראה מוחזקות באיזה מרתף שמשמש את הנשים הללו".

קרוב המשפחה הוסיף: "הערכה היא שהילדות מוחזקות אצל אשה נוספת מנשות הטליבאן, אנחנו קוראים לה: למען שלום הילדות, שיחזרו לרווחה".

עורך דינם של הנשים, רועי פוליטי, מסר בתגובה כי "לאור ניסיונות האבות בעבר, בעניינן של שתי העצורות, להפריד בין הילדים לאמהותיהן, טוב תעשה המשטרה אם תבדוק את הקשר בין האבות ובין היעדרן של הילדות".

כזכור, שלשום (שלישי) חשפה המשטרה תמונות מהבית בו הסתתרה האם יחד עם חברה נוספת - החשודה גם היא בחטיפת ילדיה ממשמורת.

הבית בו הוחזקו הילדים

הפרשייה החלה לאחר תלונתו של האב אודות חטיפת ילדיו על יד אשתו, מאז החלה המשטרה בפעילות מודיעינית, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים, ובמוצ"ש אותרה דירה במרכז ירושלים שם הסתתרו 3 נשים ו 8 ילדים.

חוקרי המשטרה ונציגי הרווחה שהגיעו לדירה מצאו בדירה שמונה ילדים שהוחזקו בדירה מוזנחת "בתנאי מחיי ירודים שאינם ראויים לאדם בכלל ולילד בפרט".

החוקרים החלו בפעולות חקירה וזיהוי הילדים, ואיתרו רק 2 מהילדים שנחטפו. עוד עלה בחקירה כי בדירה נמצאת אישה (בת 30) נוספת שגם כנגדה ישנו צו בגין חטיפת הילדים והשאתם כשהם עודנם קטינים ובניגוד לחוק. בדירה אותרה אשה שלישית עם ילדיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר