חשד שווא

דיווח: תיק החקירה נגד הרב ישעיהו הבר - נסגר

הפרקליטות צפויה להודיע על סגירת התיק נגד הרב ישעיהו הבר, יו"ר ארגון "מתנת חיים", לאחר שנעצר לפני כשנה בחשד לסחר באיברים וקידום השתלות כליה (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"ח מחזק את הרב הבר. ארכיון (באדיבות המצלם)

בשורה טובה: הפרקליטות צפויה להודיע על סגירת התיק נגד הרב ישעיהו הבר, יו"ר ארגון "מתנת חיים", כך מדווח היום (חמישי) העיתונאי ברוך קרא.

כזכור, לפני כשנה נעצר הרב הבר בקול רעש גדול בחשד לסחר באיברים וקידום חולים בתור להשתלות בתמורה לתרומות שהועברו לעמותה שהקים.

ארגונו של הרב הבר, "מתנת חיים", פועל במשך שנים בקרב הציבור הנזקק להשתלות כליה, ואף ביצעה מהפכה בתחום ההשתלות בישראל, שגרמה לקיצור תורים ולגדילה של פי שלושה בכמות ההשתלות השנתית – נתונים שהשאירו מאחור את המרכז הלאומי להשתלות שפועל תחת משרד הבריאות.

לפני כשנה נלקח הרב הבר לחקירה יחד עם אשתו, ומעצרו קומם ישראלים רבים שנחשפו לפעילותה של "מתנת חיים", שמקדמת תרומת כליות ומשכנעת מאות אנשים מיוחדים לתרום את כלייתם עבור חולים שאינם מכירים ובכך מצילים חיים של רבים.

יצוין כי למרות החקירה נדמה כי הרב הבר זכה לקונצנזוס מקיר לקיר כאשר גם אישים פוליטיים לצד עיתונאים בכירים פרסמו שבחים רבים על פעולותיו הברוכות וקבעו כי מדובר בעלילה ורדיפה מטעמים אינטרסנטים של אדם חף מפשע המסייע לחולים ולנזקקים.

כעת, מתברר כי החשד היה לשווא והתיק נגדו - בו הוא יוצג על ידי עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות' - נסגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר