הבחירות באלעד ובבית שמש

פרסום ראשון: התקדמות במו"מ בין 'דגל' ל'שלומי אמונים'

בימים האחרונים מנהל ח"כ אורי מקלב - בשליחות גפני - מו"מ אינטנסיבי מול סגן השר מאיר פרוש, על הערים בית שמש ואלעד. בצל ההתקדמות במו"מ, נראה כי הקמפיין של פרוש יוצא לדרך (בארץ)

ישי כהן ואבי רבינא | כיכר השבת |
ישראל פרוש (צילום: עזרא טרבלסי)

פרסום ראשון: התקדמות משמעותית במגעים בין 'שלומי אמונים' ל'דגל התורה', במשא ומתן על ראשות העיר אלעד, כך נודע ל"כיכר השבת".

בימים האחרונים נכנס ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) בשליחותו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני למשא-ומתן אינטנסיבי מול סגן השר מאיר פרוש.

השניים, כך נודע ל"כיכר השבת", דנים על הסכם אפשרי בין הסיעות בנוגע לערים אלעד ובית שמש וכבר מחליפים ביניהם כמה טיוטות של הסכם.

גורמים בשתי הסיעות אומרים כי עם קצת "רצון טוב" אפשר להתקדם. לדבריהם, "המטרה היא לסיים את המו"מ עוד לפני ראש השנה".גורם ב'שלומי אמונים' הוסיף כי יש משא ומתן והחלפת מסמכים, אך אנחנו עדיין לא בשלב של החתימה.

במקביל, נודע ל"כיכר השבת" כי בעיתון "קוראים אלעד" של סוף השבוע תתפרסם מודעה ראשונה בעד ישראל פרוש, במה שעשוי ללמד כי הקמפיין של פרוש יוצא לדרך במקביל למשא ומתן עם 'דגל'.

המודעה של פרוש ב"קוראים אלעד"

"אלעד בתנופה", נכתב במודעה - "הבטחנו ובס"ד קיימנו!", כשלאחר פירוט שורת ההבטחות שקוימו, נכתבה הסיסמה: "הכי טוב לאלעד ישראל פרוש".

ב'שלומי אמונים' הסבירו כי "אין עדיין חתימה על הסכם, כעת פרוש בסך הכל רוצה לספר מה הוא עשה".

ההתקדמות במשא ומתן מגיעה לאחר חילופי מכתבים קשים בין פרוש לגפני, בשיאן הודיע פרוש כי בנו שרוליק יתמודד לראשות העיר אלעד ומנגד גפני הטיח בו כי התערב בתוך 'דגל' ויצר מחלוקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר