צפו והכריעו

מטה ליאון: הרב בניהו אמר אני תומך בליאון

לאחר שבמהלך השבוע טענו אנשי מטה זאב אלקין כי הגאון הרב בניהו שמואלי תומך בהם, טוענים כעת אנשי משה ליאון כי הרב תומך בהם במירוץ לראשות העיר ירושלים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

סוער במירוץ לראשות העיר ירושלים: המועמדים לראשות העיר נאבקים על כל תמיכה, על כל קול ובעיקר על תמיכה מרבנים בעלי כוח והשפעה במגזר החרדי.

לאחר שפורסם השבוע, כי המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי, הביע תמיכה במועמד לראשות העיר השר זאב אלקין, מטה משה ליאון מציג סרטון ממעמד הכנסת ספר תורה אמש (חמישי) בו לטענת אנשי ליאון הרב שמואלי מביע תמיכה בליאון.

ברכת הרב לאלקין

בחלק השני של הסרטון, טוענים אנשי המטה כי המועמד משה ליאון התעניין האם הרב הביע תמיכה באלקין, שמשיב: "מה פתאום אני לא עם אלקין. יש לי אותך וזה מספיק". בסרטון עצמו קשה לשפוט אם אכן הדברים נאמרו בשל הרעש הרב שהיה במקום.

יצוין, כי הקרב המרכזי בין המועמדים משה ליאון וזאב אלקין הוא על תמיכתם של רבנים מתנדנדים המזוהים עם ש"ס או כאלה שזוהו בעבר עם מפלגת ש"ס, אם כי הרב בניהו כבר מזמן אינו נחשב לאחד מרבני ש"ס.

השבוע פרסם השר זאב אלקין, כי הגאון הרב שלום ארוש מרבני ברסלב תומך בו לראשות העיר, לאחר תמיכה זו אנשי ליאון טענו כי הרב ארוש תמך גם בהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר