גוש עציון

שני מבנים חדשים למוסדות הלימוד במיצד

תלמוד התורה ביישוב החרדי בגוש עציון כמו גם גן ילדים זכו למבנים יבילים חדשים שהוצבו שם על ידי מועצת גוש עציון. מבנה נוסף הוצב לאחרונה גם ביישוב מעלה עמוס (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

מועצת גוש עציון מחזקת את תלמודי התורה ביישובים החרדים במועצה. על פי הנחיית ראש המועצה, שלמה נאמן, אתמול לפנות בוקר הגיעו מבני יביל חדשים לתלמוד תורה ביישוב מיצד. זאת בהמשך לפעילות המועצה ביישובים החרדים במהלך חופשת הקיץ.

אחד המבנים שהוצבו אתמול ישמש עבור כיתה נוספת לילדי התלמוד תורה במיצד ומבנה נוסף עבור הגן ביישוב מיצד.

שלמה נאמן ציין כי בשנה האחרונה השקיעה מועצת גוש עציו בבניית גן נוסף במעלה עמוס ובשיפוץ חצר בית הספר ביישוב מעלה עמוס.

במקביל, בשני היישובים נמצאים בשלבים מתקדמים של התרחבות ובניית יחידות דיור חדשות ויש התקדמות גם בתכנון יחידות נוספות לעתיד.

בתלמוד תורה ובגים ביישוב לומדים קרוב ל-100 ילדים אשר יזכו ליהנות מהמבנים החדשים והשיפוצים שעשתה המועצה במהלך שיפוצי הקיץ.

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן בירך ואמר: "לקראת השנה החדשה אנו שמחים שהצלחנו להעמיד מבנה חדש לכיתה נוספת בתלמוד תורה במיצד והוספנו עוד מבנה לגן ביישוב. גם בשנת תשע"ט הבאה עלינו לטובה נמשיך לתמוך בלימוד התורה ובהרחבת היישוב מיצד ומעלה העמוס ולהביא גם עוד חרדים לגוש עציון".

הרב יוסף זילברמן מנהל התלמוד תורה הודה לשלמה נאמן ראש המועצה ואמר: "מודה מקרב לב לשלמה נאמן ראש המועצה ולצוות אגף החינוך , על כל התמיכה והסיוע בשיפוצי הקיץ. על שהרחיבו עבור עולם התורה את תלמוד תורה מיצד. שנזכה לעוד ברכות והצלחות גם בשנה הבאה עלינו טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר