התחממות בדרום

חמושים ניסו לחצות את גדר המערכת; נער נהרג בהפגנות

כוח צה"ל זיהה ארבעה חשודים שניסו לחצות את גבול הרצועה, הארבעה נעצרו כשברשותם סכינים וגרזן. במקביל, נער פלסטיני נהרג בהפגנות השבועיות של ארגון הטרור חמאס בגבול הרצועה (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90)

ארבעה חבלים שניסו הצהריים (שבת* לחצות את גבול המערכת ברצועת עזה נעצרו על ידי כוח צה"ל והועברו לחקירת כוחות הביטחון. על ארבעת החשודים נמצאו סכין וגרזן. מדובר באירוע ראשון מאז הוכרז הפסקת האש בין ישראל לארגון הטרור חמאס.

בתוך כך, בתקשורת בעז דווח אמש כי נער בן 16 שנורה במהלך המהומות בגבול הרצועה נהרג. מדובר בהרוג השני בעימותים אתמול ליד הגדר, לאחר שהפלסטינים דיווחו על בן 17 שגם הוא נורה למוות בדרום הרצועה.

כמו כן, במהלך העימותים השבועיים הושלך רימון לעבר לוחמי צה"ל. בתגובה כלי טיס של חיל האוויר תקף עמדת תצפית של חמאס בצפון רצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר: "כלי טיס של צה"ל תקף עמדת תצפית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה בתגובה להשלכת רימון לעבר לוחמי צה"ל וגדר המערכת שאירעה במרחב זה. כמו כן, כלי טיס של צה"ל תקף עמדת תצפית נוספת של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה בתגובה לפגיעה בתשתית ביטחונית של צה"ל במרחב זה.

"במהלך הפרות הסדר האלימות היום התקהלו אלפי מתפרעים במספר מוקדים לאורך הגדר ברצועת עזה שהבעירו צמיגים, יידו אבנים והשליכו בקבוקי תעברה ורימון לעבר לוחמי צה"ל וגדר המערכת. לוחמי צה״ל הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ופועלים בהתאם להוראות הפתיחה באש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר