"חרדים לבית"

רמת השרון: רכבו של הרב החרדי הושחת

אלמונים השחיתו את רכבו של הרב מרדכי מן, מרמת השרון, ככל הנראה על רקע תמיכתו באחד המועמדים לראשות העיר: "מעשה אלים שכזה סותר את ערכי הדמוקרטיה" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

סוער ברמת השרון: רכבו של הרב מרדכי מן, רב חרדי בשכונת רמת השרון, רוסס והושחת בלל שבת האחרון, זאת על רקע מערכת הבחירות הקרובה ותמיכתו באחד מן המועמדים לראשות העיר ולמועצה.

המודבר הוא ברכבו של הרב מרדכי מן, המשמש כרב שכונת קריית יערים שברמת השרון. אלמונים ריססו על רכבו את הכיתוב "חרדים לבית", ניקבו את צמיגי המכונית וניפצו את החלונות. הערכה שהשחתת הרכב קשורה למתח הרב בין דתיים לחילוניים בעיר בחודשים האחרונים.

ראש העיר אבי גרובר: "מעשה אלים שכזה סותר את ערכי הדמוקרטיה, הסבלנות והכבוד הדדי שאפיינו את רמת השרון בה נולדתי וגדלתי, ונפעל בנחרצות כדי להוקיע ולמנוע בעתיד אירועים מעין אלו".

ראש העיר, אבי גרובר הגיב למקרה בעיצומה של השבת: "התייחסתי לאירוע החמור, הנחתי את כל הגורמים לשתף פעולה עם חקירת המשטרה בנושא.

"מעשה אלים שכזה סותר את ערכי הדמוקרטיה, הסבלנות והכבוד הדדי שאפיינו את רמת השרון בה נולדתי וגדלתי. נפעל בנחרצות כדי להוקיע ולמנוע בעתיד אירועים מעין אלו".

בדף הפייסבוק של רמת השרון חופשית נכתב: "היממה האחרונה החזירה את האלימות לרמת השרון. חזיז הושלך לעבר פעילי מרצ, רכבו של הרב מרדכי מן הושחת ורוסס בכתובת נגד חרדים. המשותף לקורבנות האלימות הוא התנגדותם לגורמים הקיצוניים אשר הגיעו לרמת השרון בשנים האחרונות, ומנסים ברגל גסה להפר את ההרמוניה בין דתיים לחילונים ואת הסובלנות שתמיד אפיינה את העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר