לוקח הפוגה

ראש העיר משה אבוטבול הודיע: "אני פורש"

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, התעייף מקבוצות הוואטסאפ הרבות אליהן הוא מחובר והודיע כי הוא פורש ומבקש שלא לצרפו אליהן מחדש - אלא ברשותו המפורשת (אנשים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול פרש הצהריים (רביעי) מעשרות קבוצות וואטסאפ בהן היה חבר, בטענה כי הן גוזלות את זמנו היקר.

אבוטבול שהיה חבר בקבוצות רבות, פינה דקות רבות מזמנו להתכתבויות בקבוצות השונות, והיה מגיב בגובה העיניים לכל שאלה או תובנה הקשורה אליו או לעיר בית שמש.

בהודעה שכתב קודם פרישתו מהקבוצות, כתב: "לוקח הפוגה מהקבוצות. צורפתי ונשאבתי עם הזמן לקבוצות רבות מאוד שמצריכות ממני זמן לעבור על כתיבתם של החברים שם גם אם אני לא מגיב".

עוד כתב אבוטבול: "חלק מהדברים חוזרים על עצמם בדיווחי מידע וחיי הסוללה מתקצרים כמו גם הזמן לקרוא חומרים .אני חייב להודות שהחכמתי מהדברים כמו גם מהביקורות שאתקן במה שאוכל אך אם יש דברים חשובים אנשים גם בפרטי יודעים להעביר לי".

לדברי אבוטבול: "כמו כל אדם אני לא חסין ביקורת אני מכבד את זה ובתנאי שזה לא נעשה מתוך זילזול ותיעוב המבוקר ולפעמים אנשים שוכחים שבמשך עשרות שנים בעיריה עשיתי דבר וחצי טוב אבל בלהט הדברים הם מעלימים ומתעלמים ולכן יכול להיות שאקל עליהם אם גם אצא מהקבוצה הם יוכלו להתבטא ביתר חופשיות ו...ארסיות . ולעוות עובדות".

בסיום דבריו ביקש אבוטבול שלא יוחזר לקבוצות הווטסאפ: "מודה לכולם ומבקש מאוד לא להכניס אותי לשום קבוצה ללא תיאום והסכמה מראש בפרטי ממני בכתב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר