'רמת גבעת זאב' - מתחם בתי הפרימיום של ירושלים

חברת גולדליין ד.ש. בע"מ משיקה בימים אלו את מתחם בתי הפרימיום של 'רמת גבעת זאב', עם דירות מרווחות ומעוצבות ברמה גבוהה, הכוללות נופים עוצרי נשימה ורמת גימור יוצאת מן הכלל(נדל"ן)

פרוייקט היוקרה של חברת גולדליין (צילום: יחצ)

'רמת גבעת זאב' היא שכונה הממוקמת 15 דקות בלבד ממרכז ירושלים, הכוללת כ-400 יחידות דיור, מתוכן כ-16 דירות יוקרה במדורגים מרהיבים. לראשונה בישראל, התמקדו מתכנני השכונות בפיתוח תכנית אב, שתשרת את הצרכים הייחודיים של משפחות העוברות לישראל, מהקהילות האיכותיות בארה"ב.

משאבים גדולים הושקעו בפיתוח תשתית מלאה לקהילה, המותאמת לאוכלוסיה אורתודוכסית.

ב'רמת גבעת זאב' יהיו רב קהילה ובתי כנסת, מעונות יום, גני ילדים ובתי ספר, מרפאות, מקוואות, ישיבה, קאנטרי קלאב ומרכזי קניות.

חברת גולדליין ד.ש. בע"מ משיקה בימים אלו את מתחם בתי הפרימיום של 'רמת גבעת זאב', עם דירות מרווחות ומעוצבות ברמה גבוהה, הכוללות נופים עוצרי נשימה ורמת גימור יוצאת מן הכלל, אזורים ירוקים ומטופחים, מפרט טכני עשיר, מרפסות מרווחות, חניות פרטיות לגישה נוחה ומגוון אפשרויות עיצוב לדירה.

ליחידות דיור עיצוב ארכיטקטוני מוקפד וחדשני, תוך כדי שימת דגש על דירות מרווחות ומציע לדייריו דירות דופלקס, דירות פנטהאוז ודירות 5 חדרים.

מדובר באיזור נגיש, נח, שקט ואיכותי, עם כיווני אוויר מושלמים, מרחב מואר, עיצוב יוקרתי, והעיקר -מרחבי מחיה גדולים הכוללים מטבח וסלון בגדלים יוצאי דופן עם מרפסת סוכה לכל דירה.

המעלה יוצאת הדופן של הדירות היא שכולן אפילו הגדולות שבהן מעל 150 מ"ר הן במפלס אחד.
הנוף המהמם הנשקף מהמרפסות הפונות לנוף לא יחסם על ידי בניין שיבנה ממול.
המתחם כולו יכלול מערך מוסדות חינוך ותפילה ליד בתי כנסת, בתי ספר, מקווה ומרכז מסחרי עתידי.

יצויין כי כל הרוכשים יקבלו ליווי והדרכה על ידי מעצבת פנים בכל התהליך החל משלב הרכישה בבחירת הדירות המתאימות לצרכיהם עבור בבחירת החומרים ועד לכניסה המיוחלת לבית.

לפניות - אסתר זכרי 054-266-5329 || estinterior@gmail.com

פיתוח סביבתי מושלם ומוקפד
חצר סמוכה לדירה
הקרבה לירושלים מחד, והנופים המשכרים מאידך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר