תמונה מרגשת

ה'מצילים' נפגשו עם הילד שטבע בבריכה

מבין כל שרשרת אסונות הטביעה שהתרחשו ב'בין הזמנים' האחרון, בלט מקרה אחד בו ילד בן תשע טבע בבריכה, והתאושש לאחר מכן באורח ניסי. לאחרונה הוא ערך סעודת הודיה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילד, עם הכוננים שהצילו את חייו (באדיבות המצלם)

ב'בין הזמנים' האחרון, כזכור, אסונות הטביעה רדפו אלו את אלו, ולא מעט ילדים - בעיקר מהציבור החרדי - קיפחו את חייהם מי בבריכה פרטית ומי במהלך טיול. באחד המקרים, שהסתיים בנס, אירעה לאחרונה 'סגירת מעגל' מרגשת.

מדובר באירוע שהתרחש ביום חמישי כ"א אב, היה זה ילד בן 9 שטבע בבריכת 'בוסטון' ברחוב חזון איש בבני ברק. על פי אנשים ששהו בבריכה באותו הזמן, נשמעו לפתע צעקות לעזרה בקצה המרוחק של הבריכה, מפי מתרחצים שראו את גופו של הילד מתחת לפני המים.

ישראל אלדד, חובש רפואת חירום המשמש ביום-יום ככונן ביחידת האופנועים של הצלה ומד"א, בילה עם ילדיו באותה שעה בבריכה, ושמע את הזעקות. הוא ניגש מיד לילד מחוסר ההכרה, שנמשה מהמים, וראה שאינו מגיב וכי הוא ללא דופק ונשימה.

הדיווח הראשוני על מקרה הטביעה הקשה

ישראל ביקש מהמציל להתקשר למוקד 101 של מגן דוד אדום, והחל מיד בפעולות החייאה בסיסיות, במקצועיות. כעבור כשתי דקות, הצטרפו אליו כונני 'הצלה' נוספים של מד"א, יהודה לודנר, אפרים ויינברגר, יהודה פורייס וכונן מד"א משה כהן.

הם סייעו לישראל בהמשך פעולות מצילות חיים, באמצעות ציוד ההחייאה המתקדם שברשותם, ולאחר מכן פונה הילד במצב קשה אך יציב להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

למרבה השמחה, בחלוף מספר שעות התקבלה הבשורה הטובה כי הילד חזר להכרה ואף מסוגל ללכת בכוחות עצמו. ישראל אלדד, הכונן שהחל בפעולות ההחייאה, הגיע בהמשך לבקר את הילד בבית החולים, תוך התרגשות גדולה, כשאביו של הילד מודה כל העת לבורא עולם, על החסד שעשה עימם ששלח את ישראל כשליח משמיים להציל את חייו של ילדו.

למה ילד חייב ללמוד שחייה? • צפו במדריך החרדי (צילום: כיכר השבת)

"חייו של הילד ניצלו", תיארה לאחר מכן הרופאה שקיבלה את הילד בבית החולים, והוסיפה: "זה קרה אך ורק בזכות התחלת החייאה מהירה, ואופן העבודה המקצועי".

לאחרונה, שבועות ספורים לאחר הטביעה, התקיימה סעודת הודיה מרגשת בבית סבו של הילד, אליה הוזמנו בין השאר גם כונני 'הצלה' ומד"א שפעלו במקום באותו ערב, ובאו לשמוח עם המשפחה בנס הגדול.

לקראת סוף הערב, ביקשה המשפחה להודות שוב לכוננים, ששימשו כשליחים להצלת הבן, ואף צילמו תמונה משותפת ומרגשת למזכרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר