קיבלתם תלוש קניה לחג? אסור לכם למכור אותו ברשת השיווק

פסק הלכה מבית דינו של הגאון הרב יצחק זילברשטיין קובע כי וודאי ישנו איסור למכור את תלושי הקניה בתוך שטח חנויות הרשתות כיוון שהן מקפידות על זה ויש בכך חשש (אקטואלי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פסק הלכה שהתקבל היום (חמישי) מבית הדין של הגר"י זילברשטיין בחולון והגיע לידי "כיכר השבת" קובע כי חל איסור למכור תמורת כסף מזומן תלושי קניה בתחומי רשתות השיווק.

בימים אלו רבים מקבלים לכבוד החגים תלושי קניה עבור רשתות השיווק. התלושים מחולקים על ידי חברות במשק לעובדים, ארגוני צדקה לנזקקים. לא פעם נתקלים ברשתות השיווק בניסיון למכור לעומדים בתור לקופות תלושי קניה תמורת כסף מזומן.

אברך תושב בני ברק שיגר מכתב לבית הדין בחולון את השאלה האם מותר או אסור לקנות ולמכור תלושים אלו. הצד לאסור הוא מאחר ומטרת רשת השיווק שירכשו אצלם ואותו אדם הממתין בתור בין כך רוכש ונמצא מי שמחזיק את התלוש הולך בכל שאר החנויות שבעולם ומפסיד את הרשת שמכרה את התלושים בזול כדי להביא לקוחות לרכוש ברשת שבבעלותם.

במכתב תשובה שהגיע היום מאת הגר"י זילברשטיין לאברך נכתב, כי "זו שאלה גדולה ושמעתי שב"יש חסד" לא מסכימים לזה ולכן אסור. ואם כבר נכנס לחנות או לשטח החנות יש בזה עניין של יהבי סייאריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר