פרסום ראשון

הגר"מ צדקה מצטרף למאבק נגד הריסת בית הכנסת

הגאון רבי משה צדקה, ראש ישיבת 'פורת יוסף', מצטרף למאבק נגד הריסת בית הכנסת בשכונת רמות בירושלים: "צריכים לבקש ולהתחנן על זה שח"ו להרוס מקום תורה ותפילה" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגאון רבי משה צדקה (צילום: יעקב לדרמן)

בעוד המתפללים ותושבי שכונת "הקאנטרי ברמות" כוססים ציפורניים בתקווה שלא ייהרס בית הכנסת בשכונת רמות א' בירושלים, ראש ישיבת "פורת יוסף" גאולה, הגאון רבי משה צדקה, יוצא במכתב נגד הכוונה לפנות את בית הכנסת.

במכתבו שהגיע לידי 'כיכר השבת' כותב הגר"מ צדקה: "כפי מה ששמענו אשר רוצים לפנות הקרוואנים שהונחו עבור המתפללים הרבים כמאתיים וחמישים משפחות כן ירבו, והם מתחברים למקום, ומתעלים שם, גם בחינוך הילדים, ועוסקים שם תדיר בתורה ותפילה".

"צריכים לבקש ולהתחנן על זה שח"ו להרוס מקום תורה ותפילה, ובפרט בימים אלו של עשי"ת שזקוקים יותר לתפילה ולתורה , וזה שמגן עלינו נא לבקש ולהתחנן על זה. ויהר' שה' יעזרנו שימנע הפינוי וכל אחד מה שיכול לעשות למען התורה, התורה תגן עליו". מכתבו של הרב צדקה.

הבוקר (ראשון) הגיעו בכירים במשטרת ירושלים לרחבת בתי הכנסת על מנת להיערך לפינוי. במקביל, הגישו תושבי השכונה בקשה לבית המשפט להוציא צו נגד הפינוי. על פי הערכות, באם לא יהיה שינוי, הרי שהקראוונים יפונו כבר ביממה הקרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר