מכתב האשמות

פרוש לגפני: אין לכם רשות להתמודד באלעד

יו"ר 'שלומי אמונים' מאיר פרוש שיגר מכתב ליו"ר 'דגל התורה' משה גפני בו הוא טוען, כי רגע לפני חתימה על טיוטת הסכם, דרש ינקי קנייבסקי 13 שינויים: "זיהינו בוודאות שאינכם מוכנים לקיים את ההסכם" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאיר פרוש וינקי קנייבסקי. ארכיון (צילום: אלי סגל)

יו"ר 'שלומי אמונים', סגן השר מאיר פרוש, טוען במכתב ששיגר היום (ראשון) לח"כ משה גפני, עם העתק לחברי הכנסת ב'דגל התורה', כי הסיעה הליטאית שיבשה את ההסכם שנחתם ערב הבחירות הקודמות.

לדבריו, הסיעות החליפו בימים האחרונים טיוטת הסכם, אך ברגע האחרון ינקי קנייבסקי, נכדו של מרן הגר"ח קנייבסקי, דרש שינויים רבים בהסכם: "זיהינו בוודאות שאינכם מוכנים לקיים איתנו את ההסכם", כותב פרוש.

בפתח מכתבו כותב סגן השר: "בהמשך להתנהלות של החודשים האחרונים, לאחר אין ספור פניות והצעות שלנו לדון בהליך של בוררות, לצערנו לא נענינו על ידכם".

"לאחר י"ב אייר" ממשיך פרוש את מכתבו, "הודענו לכם בפגישות ובשיחות שההסכם בינינו מחודש תשרי תשע"ד שובש על ידי דגל התורה, במהלך החודשים שלאחר מכן, כאשר גם ההצעה וההסכם שהוכן באמצעות הגר"י סילמן שליט"א, שמונה על ידי דגל התורה לדון בבקשת רבנים וקהילות מהציבור הליטאי בנושא טובת העיר (וללא קשר לתביעות שלנו לגבי שיבוש ההסכם) נדחתה על ידכם משום מה, התרענו והצענו להתדיין בבוררות וגם על זה לא נענינו כאמור בחיוב".

פרוש ממשיך וטוען: "בשבועות האחרונים היו חילופי מסרים עם הרב יעקב קנייבסקי שהגיע גם לשלב של החלפת טיוטות, אך לצערינו ביום רביעי האחרון, ד' תשרי בערב שלח לנו הנ"ל 13 שינויים על סעיפים שהיו בידיו וחלקם היו בידיו כשבועיים ולא קיבלנו הערות עליהם למרות שקיבלנו הערות על סעיפים אחרים".

בסיום מכתבו קובע פרוש: "בשלב זה זיהינו בוודאות שאינכם מוכנים לקיים איתנו את ההסכם בבית שמש, על כן אנו חוזרים על הודעתינו שאין לכם רשות להעמיד מועמד לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר