שוב הפגנות

העריק לא שוחרר, הקיצונים חסמו את הכיכר

ערב החגים בשיאן של הקניות החליטו הקיצונים לחסום את כיכר השבת ולגרום לפקקי ענק באזור, זאת בשל מעצרו המתמשך של העריק החרדי שנעצר בנתב"ג • צפו (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

החרדים הקיצונים הפגינו הערב (ראשון) בכיכר השבת בירושלים במחאה על אי שחרורו של העריק שנעצר בערב ראש השנה בנתב"ג בעת שהיה בדרכו לאומן.

על פי הדיווחים, הקיצונים היו בטוחים כי הוא עומד להשתחרר הערב והכינו תהלוכה מיוחדת לכבודו אך אז התברר להם כי הוא נותר במעצר והם חסמו את הצומת המרכזית.

מהמשטרה נמסר, כי כמה עשרות חרדים קיצוניים מפגינים וחוסמים את צומת כיכר השבת בירושלים, הצירים המובלים למקום סגורים לתנועה. שוטרי משטרת ישראל פועלים במקום.

כזכור, ביום שלישי לפנות בוקר עצרה המשטרה בנמל התעופה בן גוריון בחור חסיד ברסלב, בן 18, בעת שביקש לטוס לאומן, באשמת עריקות מצה"ל.

ל"כיכר השבת" נודע כי מדובר בבחור שלום אהרון אליהו רוט, המשתייך לקבוצת הקנאים, שנעצר לאחר שלא התייצב במהלך חצי השנה האחרונה בלשכת הגיוס לדחות את שירותו הצבאי - בהוראת רבותיו, וזאת מאחר ואינו מכיר בציונים - כשיטת הקיצוניים והנטורי קרתא.

לאחר מעצרו בנתב"ג הועבר הבחור לבסיס תל השומר שם נשפט בידי קצין משמעתי ל-20 ימי מעצר. כפי הנראה הוא צפוי להישאר במעצר גם במהלך יום הכיפורים ולא ברור מדוע חשבו הקיצונים כי הוא צפוי להיות משוחרר הערב.

סייע בהכנת הכתבה חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר