אסונות החג

בן 45 בנה סוכה, נפל ונפצע באורח קשה

גבר חרדי כבן 45 נפצע היום (חמישי) באורח קשה, במהלך בניית סוכה, ברחוב רבקה בירושלים. לפי עדי ראיה הוא נפל מגג סוכה במרפסת. בית החולים: הוא מורדם ומונשם (חדשות)

בניית סוכה. אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

גבר חרדי כבן 45 נפצע היום (חמישי) באורח קשה, במהלך בניית סוכה, ברחוב רבקה בירושלים. הוא אושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפגיעת ראש.

כוחות ההצלה הוזעקו בעקבות דיווח על נפילה מגובה. עדי ראיה סיפרו לכוחות כי הוא נפל מגג סוכה במרפסת, במהלך בניית הסוכה.

הפצוע קיבל טיפל רפואי ראשוני על-ידי מתנדבי 'איחוד הצלה' ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים.

ממד"א נמסר כי מדובר בנפילה מגובה של 3 מטר במהלך בנית סוכה. הפצוע פונה לבי"ח הדסה עין כרם במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.

רזיאל זדה חובש באיחוד הצלה סיפר: "עוברי אורח סיפרו לנו כי הוא נפל מגג הסוכה במרפסת תוך כדי בניית סוכה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

הפראמדיקים של מד"א יהושע עמית ואנשיל פפר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו במרפסת הקומה השניה גבר כבן 45 שעסק בהנחת סכך לסוכה על פרגולת עץ שוכב מחוסר הכרה עם חבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה במצב קשה ויציב לבי"ח".

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה בן 40, אשר עסק בבניית סוכה בשכונת בקעה, ונפל מגובה של מספר מטרים. סובל מפגיעת ראש, מצבו קשה, מונשם ומורדם".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי השנה ישנה הישנות רבה של נפילות מגובה ופציעות במהלך בניית הסוכות. מומלץ וראוי לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת בניית הסוכות וההכנות לחג. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות יחסכו פציעות קשות, אסונות מיותרים, ונפילות מגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר