פרסום ראשון

בני ברק: עימות חריף בין 'הבית היהודי' ל'ליכוד'

אנשי מפלגת 'הבית היהודי' בבני ברק הודיעו כי ירוצו למועצת העיר יחד עם 'הליכוד', מה שהוביל לסערה ואיום בתביעה: "עסקני הבית היהודי סגרו דיל מושחת עם גור" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יעקב וידר (צילום ארכיון: דוברות הליכוד)

פרסום ראשון: לאחר שמפלגת "הבית היהודי" הוציאה היום הודעה לתקשורת בה היא מודיעה כי החליטה להריץ רשימה מטעמה בבני ברק יחד עם אנשי "הליכוד" - מוציא כעת הליכוד הכחשה גורפת ואף מאיים לתבוע את מפלגת "הבית היהודי" אם תמשיך "ליצוג מצג שווא ולהטעות את הציבור".

לפי ההודעה שפרסם הבית היהודי: "בראש הרשימה המשותפת יעמוד שלמה גורי, ויחד איתו יובילו את הרשימה גם צביקה רוזנבלט שישובץ במקום השני, במקום השלישי חבר המועצה לשעבר אהרון גרינשטיין וצבי פישבך מותיקי הליכוד".

גורם בכיר בסניף הליכוד בבני ברק אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "שוב עסקני הבית היהודי סגרו דיל מושחת עם גור. כולם יודעים שמאחורי הרשימה עומדים עסקני עיריית בני ברק, ובראש הרשימה עומד אף שלמה גורי, עובד עיריית בני ברק ומקורבו של זייברט, ואיתו כמה פליטי קדימה וציפי לבני.

"בבחירות האחרונות רשימת הבית היהודי בבני ברק התרסקה ואין לה שום סיכוי גם הפעם לעבור את אחוז החסימה. המטרה היחידה של הדיל המושחת הזה היא לגנוב קולות מרשימת הליכוד בראשות יעקב וידר שזוכה לתמיכה עצומה בעיר ומפחידה את זייברט ושאר העסקנים".

מהליכוד נמסר בתגובה: "הניסיון של חבורת העסקנים הזו להתפרסם על גבה של תנועת הליכוד אינו ראוי ואינו חוקי. חלק מהאנשים שמוצגים בידיעה כאנשי ליכוד הם פעילים לשעבר במפלגות השמאל הקיצוני "קדימה" ו"התנועה" שכעת מנוהלים נגדם הליכי הדחה מהליכוד. ראש הממשלה נתניהו ותנועת הליכוד קוראים לכלל תושבי בני ברק להצביע לרשימה הראויה ביותר - הליכוד בראשות יעקב וידר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר