צפו בשמחה

זלמן שטוב הרקיד את רמב"ש ג' ו..אבוטבול

בעל המנגן זלמן שטוב הרקיד במשך שעה ארוכה את תושבי רמב"ש ג' בתפילת חג בנוסח קרליבך • בין הנוכחים הרבים, רה"ע משה אבוטבול שרקד אף הוא עם המתפללים (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עשרות מתושבי רמת בית שמש ג' השתתפו הבוקר בתפילת חג חגיגית בנוסח קרליבך כשלפני התיבה עובר בעל המנגן זלמן שטוב התפילה. התקיימה בבית הכנסת 'אוהל תפילה' עם שירה ובריקודים לכל אורך ההלל. תושבי השכונה רקדו יד ביד במשך שעה ארוכה כשהשמחה פורצת גבולות.

זלמן שטוב, הידוע בתפילותיו המיוחדות ובנוסח המדויק של שלמה קרליבך אותו הוא מתפלל - בין היתר גם בליל סליחות ראשונות, כמו גם בשיריו - הרקיד את הציבור בכישרון רב, כשהקהל מקפץ ומרקד בשמחה.

מי שבלט בנוכחותו במקום - ככל הנראה בכדי לחזק את תמיכתו בקרב קהילת החרדיים המודרניים בשכונה - היה ראש העיר משה אבוטבול, שאף רקד כתף אל כתף יחד עם המתפללים.

בשכונת רמב"ש ג' ישנה מטבע הדברים, בשל הקשיים המלווים בשכונות חדשות, התמרמרות בקרב התושבים על העירייה בנוגע להקצאות ולתשתיות בשכונה.

לקראת הבחירות התאחדו רבים לתמוך במועמדת הנגדית עליזה בלוך, דבר שצובר קצת תאוצה. מתוך בית הכנסת הזה, 'אוהל תפילה' אף שובץ אחד הגבאים ברשימתה של בלוך. לנוכח זאת, ראש העיר משה אבוטבול דואג לשמור על קשר חם עם תושבי השכונה ולדאוג ככל האפשר לצורכיהם.

נוכחותו של אבוטבול בתפילה היוותה לדברי תושבים בשכונה, למעשה, איתות מצידו, כי הוא מעוניין בשמירה על קשר וחיזוק התמיכה בקרב ציבור זה - קהילת החרדיים המודרניים ברמב"ש ג'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר