האזינו להקלטה

סערה: הנציג החרדי התייעץ עם הרב המורשע מהכלא?

ההקלטה נחשפת: הבחירות המקומיות בעיר צפת מספקות כותרות רבות, אך ההקלטה הנחשפת לראשונה ב'כיכר השבת', עלולה לשנות את מפת התמיכה החרדית בעיר הצפונית (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
שיינברג וחדד (צילום: באסל עווידת, פלאש 90 ועמוד הפייסבוק של חדד)

בעוד 'דגל התורה' ומפלגת 'יחד' של אלי ישי סגרו על תמיכה במפלגתו של שוקי אוחנה (ליכוד), שלמה חדד, המשובץ במקום השני על תקן החרדי ברשימתו של אוחנה, נשמע בהקלטה שהגיע לידי 'כיכר השבת' משוחח לכאורה עם הרב המורשע עזרא שיינברג, המרצה מאסר בכלא על רקע פגיעה חמורה בנשים.

בשיחתו נשמע קולו של שיינברג מייעץ לחדד כיצד לפעול לקראת הבחירות הקרובות.

שיינברג הוא זה שמוביל השיחה, ומייעץ לשלמה חדד בשיחה מתוך הכלא לתמוך בשוקי אוחנה ולפעול נגד ראש העיר אילן שוחט ונגד הרב הראשי לצפת - הרב שמואל אליהו שפעל נגדו בעבר בגלוי כדי למנוע את הפגיעה בנשים נוספות.

בדבריו תוקף שיינברג קשות את רב העיר, הרב שמואל אליהו, תוך שהוא מבטיח, כי תוך מספר שבועות עלול הרב אליהו להסתבך קשות.

חדד: "אני רוצה לנצח את שניהם גם את שוחט וגם את הרב אליהו. שוקי אוחנה לא אהוד בקרב תושבי צפת, אבל הוא מביא את הכסף. הוא מביא את הליכוד".

שיינברג: "צריך ללכת כששוקי בראש המערכת יחד עם הרב רפאל. (הרב רפאל כהן מרבני מפלגת 'יחד') כמו שעשינו עם שוחט לפני 5 שנים עכשיו צריך ללכת עם שוקי אוחנה."

מקורבים לרב שמואל אליהו אומרים ל'כיכר השבת': "קיבלנו את ההקלטה לפני מספר ימים והזדעזענו. לא ייתכן שהאיש הזה שהרס עשרות משפחות ופגע בנשים בעיר ינהל מתוך הכלא את הבחירות בעיר".

עוד הוסיפו מקורבי הרב: "אנחנו לא מאמינים שמפלגה חרדית תורנית כמו 'דגל התורה' תמשיך אחרי הקלטה שכזו לתמוך באוחנה וחדד. גדולי ישראל שלהם לא יתנו לזה יד. כל זמן ששלמה חדד יהיה ברשימתו של אוחנה, הוא לא יקבל את תמיכת הציבור הדת"ל".

שלמה חדד מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "לא יודע מה מדובר. דיברתי עם עזרא לפני חמש שנים, אז לפני התרגיל שהלך עם אילן הוא אז היה בקצר עם הרב אליהו גם אז חשבתי ללכת עם שוקי ולא לבד".

עוד הוסיף בתגובתו: "זה אולי בישול כמו שבישלו קלטת ששוקי מבטיח לאאוקי מספר 2. ולא עושה לי חשבון .. השמיעו לי את זה.. זה מומחים למחשבים שמנסים לעשות הכל לשכנע אותי לוותר על שוקי. ואין מצב".

בסיום תגובתו כתב: "היום המחשב מבשל הכול גם קולות .אין מצב לדבר עם שיינברג מהכלא ..מה לי ולו. ממש רכילות זולה".

למרות תגובתו, בהאזנה להקלטה שנשמעת כאותנטית נשמעים השניים משוחחים על הכתב אישום נגד ראש העיר אילן שוחט עוד קודם סגירת התיק. לפני כחמש שנים עדיין לא נפתח התיק נגד שוחט, כך שתגובתו לא תואמת לכאורה את המציאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר