הנאום המלא • צפו

גפני באלעד: "אי אפשר להגיד שיש רק אחד שהוא הכי טוב"

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני נשא נאום ארוך בפתיחת מערכת הבחירות באלעד, במהלכו השיב לטענות של 'שלומי אמונים', שיבח את פינדרוס וקרא - לכבד את ההסכם ולמנוע מחלוקת (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הנאום של גפני (באדיבות המצלם)

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, נשא אמש (שלישי) נאום ארוך בפתיחת מערכת הבחירות באלעד, במהלכו השיב לטענות של 'שלומי אמונים', קרא לכבד את ההסכם ולמנוע מחלוקת ושיבח את יצחק פינדרוס. "כיכר השבת", מגיש את הנאום המלא.

"ליווינו את הרב פינדרוס בהיותו ראש עיר בביתר", אמר גפני בפתח דבריו, "האהבה שרכש לו מרן הרב אלישיב זצ"ל זה לא לתאר, הרב אלישיב לא היה איש של רגשות, הוא דיבר עליו שהוא העלה את ביתר על דרך המלך".

על הבחירות באלעד אמר גפני: "תושבי אלעד זוכים שפינדרוס הסכים לבוא לכאן ולנהל את העיר בחמש שנים הקרובות, לאחר הבחירות בעזרת ה'".

"אנחנו מושיטים יד לשלום", הוסיף גפני, "הקדנציה האחרונה הייתה קדנציה טובה, לא הכי טובה - אבל היא הייתה טובה. אנחנו לא רוצים מחלוקת, יש הסכם וזה פשוט ולא מסובך. בקדנציה הזו היה ראש העיר אחד ובקדנציה הבאה צריך להיות ראש עיר אחד, זה צריך להיות בשיתוף פעולה, זה לא צריך להיות במחלוקת".

"אי אפשר לבוא ולומר 'שכחנו', 'השתנה' - ונעשה דברים אחרים", תקף גפני, "אלו דברים שהם ברורים לחלוטין, יש הסכם שבחיים הציבוריים שלנו, אנחנו, כולנו, מורכבים מחלקים שונים. במקום שהיה הסכם וכיבדו אותו - היה שקט".

גפני המשיך ואמר כי "בקדנציה האחרונה עזרתי לפרוש כמיטב יכולתי, אך היה הסכם שאמר קדנציה אחת אגודה, וקדנציה אחת דגל. אי אפשר להגיד שיש רק אחד שהוא הכי טוב - כי אז יש אנשים שירגישו שהם לא שייכים לכל העניין. אי אפשר לבוא עם טיעונים 'יש לנו מחלת השכחה - אנחנו משנים דברים'... זה מערך שמתנהל בכל המקומות.

"בבני ברק יש שקט הרבה מאוד שנים בגלל ההסכם, לא יודע מה יהיה בירושלים - או שיכבדו את גודלנו או שלא... אלעד צעדה על דרך המלך, לא עשיתי שום חשבון כשפנו אליי. אנו לא רוצים שיהיה פה מאבק בבחירות, הבאנו את הבן אדם הכי טוב שלנו לכאן".

צפו בנאום המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר