דגם CALYPSO

ריקול למנורת תקרה של איקאה; חשש לנפילת חלקים

איקאה העולמית הכריזה הבוקר (רביעי) על ריקול עבור מנורות תקרה מדגם CALYPSO, אשר נמכרו לאחר ה- 1 באוגוסט 2016, וזאת בשל הסיכון לנפילת חלקים מהאהיל (משפחה)

המנורה (צילום: יח"צ)

איקאה העולמית הכריזה הבוקר (רביעי) על ריקול עבור מנורות תקרה מדגם CALYPSO, אשר נמכרו לאחר ה- 1 באוגוסט 2016, וזאת בשל הסיכון לנפילת חלקים מהאהיל.

לקוחות אשר רכשו את המנורה לאחר תאריך זה ועל גבי המנורה מופיעה חותמת תאריך בין המספרים 1625-1744, מתבקשים להסיר את המנורה ולהחזירה לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשל"צ, קרית אתא ובאר שבע.

ניתן להחזיר את המוצר ולקבל במקומו מוצר חדש או לחילופין לקבל החזר כספי מלא. לא נדרשת הוכחת קנייה מצד הלקוחות וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות.

מהחברה נמסר כי "איקאה מתייחסת ברצינות רבה לבטיחות המוצרים ומוודאת כי הם נבדקים ועומדים בתקנים הרלוונטיים. אף על פי כן, נתקבלו מספר דיווחים על נפילת חלקי זכוכית ובכדי למנוע מקרים נוספים, מתבקשים הלקוחות אשר ברשותם מנורה עם החותמת הרלוונטית להחזירה לחנות".

"על אף שההסתברות שחלקי זכוכית יפלו מהמנורה היא נמוכה, החליטה איקאה לבצע איסוף מוצרים", אומרת אמילי קנוסטר, מנהלת תחום התאורה החכמה לבית באיקאה שבדיה. "הבטיחות של הלקוחות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של איקאה, ולכן אנחנו בוחרים לאסוף את המקבץ המושפע כאמצעי זהירות".

את המנורה יש לפרק בזהירות ולהסיר את האהיל בזמן שאוחזים באחת הזרועות המחזיקות את המנורה. לאחר מכן יש למשוך את הזרוע בעדינות. על גבי המנורה תופיע חותמת התאריך שיש לבדוק. רק לקוחות שרכשו את המוצר לאחר ה-1 באוגוסט 2016, מתבקשים לבצע פעולה זאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר