האחדות בסכנה?

זייברט לגוטרמן: "סגן בשכר או ריצה נפרדת"

מזכ"ל אגודת ישראל, חנוך זייברט פנה לראש עיריית מודיעין עילית ואיים כי אם מפלגתו לא תקבל את הסגן בשכר תגיש אגודת ישראל רשימה נפרדת הערב למועצת העיר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יעקב גוטרמן (צילום: פלאש 90)

איומים רבים לצרכי משא ומתן ילוו את מערכת הבחירות המקומיות עד לרגע האחרון בו יוכלו המפלגות להגיש את הרשימות. במודיעין עילית העיר בה על פניו האחדות שולטת, מאיימים אגודת ישראל בפיצול במידה ולא יקבלו את תפקיד ה"סגן בשכר".

ראש עיריית מודיעין עילית הבא הוא נציג 'דגל התורה' יעקב גוטרמן, על מועמדותו אין עוררין, אך הצרות של גוטרמן מגיעות ממפלגת האחות – אגודת ישראל.

הקרב המרכזי הוא על תפקיד ה"סגן בשכר". באגודת ישראל דורשים לקחת את התפקיד מידי 'דגל התורה' עבור טוביה פריינד, כאשר מי שדורש עבורו את התפקיד הוא לא אחר מאשר סגן השר מאיר פרוש, שנאמנו נחמן בנשעיה, אחד מאנשי צוות המו"מ מטעם אגודת ישראל במודיעין עילית.

דרישות נוספות עבור אגודת ישראל: תיק החינוך, תיק התרבות וסמכויות נוספות. בשלב זה העימות הוא על תפקיד ה"סגן בשכר" המוחזק בידי מרדכי גולדברג (דגל התורה).

מזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט, פנה לראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן והודיע, כי "אם לא ייחתם הסכם מראש לרשימה משותפת עם 'דגל' על בסיס מסמך הדרישות שהוגש מטעם אגודת ישראל, החסידים יגישו הערב רשימה נפרדת למועצת העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר