טעות או תחכום?

ברגע האחרון: אבוטבול מתמודד מטעם יהדות התורה

משה אבוטבול מתמודד לראשות העיר בית שמש מטעם סיעת 'יהדות התורה', לאחר שהוצב בראש הרשימה. הסיבה? טעות טכנית בהגשת רשימתו. האם מדובר באירוע מתוכנן? (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבוטבול וח"כ מקלב (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול מתמודד לקדנציה נוספת לראשות העיר, מטעם סיעת 'יהדות התורה'. האירוע המוזר קורה לאחר שוועדת החבירות פסלה תא רשימתו של אבוטבול בשל טעות טכנית בהגשת רשימת אבוטבול.

סמוך לשעה 21:00 אמש (חמישי) הגיע ראש העיר משה אבוטבול להגיש את רשימתו ומועמדותו לראשות העיר, כשיצא מהחדר, רגעים לפני כניסת נציג 'יהדות התורה', התברר לו כי ועדת הבחירות שוקלת לפסול את רשימתו בשל טעות טכנית.

בתוך דקות הגיע אבוטבול להסכמות עם סיעת 'יהדות התורה', כך שהוא יעמוד בראש הרשימה ויהיה נציגה לראשות העיר. הצדדים הסכימו כי לאחר הבחירות, הנציג האחרון ברשימת 'יהדות התורה' שלא יכנס למועצת העיר - יכנס על חשבונה של ש"ס, במקומו של אבוטבול.

ימות משיח, אבוטבול בראש רשימת 'יהדות התורה'

למרות שנראה כי מדובר בטעות טכנית, בעירייה יש מי שחושב כי מדובר במהלך מתוחכם ומתוכנן היטב על ידי ראש העיר: "הכל היה מוזר, אבוטבול המתין שנציג ש"ס יגיש את הרשימות, רק אז נכנס והבין שיש טעות טכנית ובמקרה המו"מ עם יהדות התורה נחתם בשלוש דקות, כאילו הכל היה מוכן מראש", אמר בכיר בעירייה.

בכירים אחרים מעריכים כי הסיבה למהלך המתוכנן של אבוטבול היא: "ניסיון לכפות על יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לוטותר על המועצה הדתית בעיר לטובת יהדות התורה. אבוטבול תומך במהלך, דרעי מתנגד. כעת, דרעי יאלץ להסכים".

בפועל הפסידה ש"ס נציג בעיריית בית שמש, שכן אבוטבול היה אמור להתמודד ברשימה עצמאית, אך כעת ש"ס תצטרך לוותר על נציג בסיעתה ולהכניס במקומו נציג 'יהדות התורה' שלא יכנס למועצה בשל הצבתו של אבוטבול בראש סיעת 'יהדות התורה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר