"לא יתקיים מו"מ נוסף"

שלומי אמונים: הסכם השלום באלעד נקבר סופית

סיעת 'שלומי אמונים' של מאיר פרוש מודיע בצהריים, ערב חג שמחת תורה, על קבורתו של הסכם השלום בעיר אלעד, תוך הבהרה כי ישראל פרוש יתמודד עד הסוף על הראשות (בארץ)

מאיר וישראל פרוש (צילום: אלי סגל)

סיעת 'שלומי אמונים' של מאיר פרוש מודיעה בצהריים, ערב חג שמחת תורה, על קבורתו של הסכם השלום בעיר אלעד, תוך הבהרה כי ישראל פרוש יתמודד עד הסוף על הראשות.

ב'שלומי אמונים' מאשימים את כולם וכותבים בהודעתם לתקשורת כי "אנו מצרים על כך שידינו המושטת לשלום מתוך אחריות ודאגה לאחדות השורות בתוך הציבור החרדי נדחתה פעם אחר פעם".

לפי טענות שלומי אמונים, "ראש עיריית אלעד ישראל פרוש פעל בימים האחרונים בכל דרך להגיע להבנות ולהסכם אחדות ושלום, על מנת למנוע קרע ומחלוקת בעיר. זאת למרות כל הישיגיו והתמיכה הציבורית הרחבה שהוא מקבל מתושבי ורבני העיר.

"במסגרת מאמציו של ראש העיר למען השלום, הוא הסכים לוויתורים מפליגים למרות חוו"ד הלכתית מדיין ת"ח מובהק, עד כדי וויתור על מחצית הקדנציה לצד השני, תוך הסכמה לרוטציה בכל התפקידים, כולל ממלא מקום, מנכ"ל ותיק תכנון ובניה".

לדבריהם, מה שמנע את הסכם השלום זו "הדרישה למנוע ממנו לבצע סיכומים שהגיע אליהם עם נבחרי ציבור וקהילות שהלכו איתו לאורך כל הדרך, כמו"כ הדרישות החדשות שצצו אמש כדי ליצור דעת קהל שונה עבורם שישראל פרוש לא יישאר באלעד אחרי שנתיים וחצי, לא יהיה ממלא מקום בתקופת הראשות של פינדרוס".

"משכך", מודיעים ב'שלומי אמונים', "ישראל פרוש ממשיך עם ההתמודדות עד הסוף לזכות בקדנציה נוספת באלעד, ואף בעז"ה ינצח. ולא יתקיים מו"מ נוסף בעניין".

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", ביום חמישי בבוקר יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, קיבל לראשונה לידיו את ההסכם החדש - שבנתיים נגנז - עם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, דרעי הופתע, אך הסכים.

ההסכם, שהגיע לידי "כיכר השבת", כלל חלוקה של אלעד בעשור הקרוב ליהדות התורה, וויתור על ראשות העיר בית שמש בעוד עשור. על פי ההסכם, יצחק פינדרוס היה אמור לשמש ראשון כראש העיר במשך שנתיים וחצי. לאחר מכן ישראל פרוש ישמש כראש העיר במשך שבע וחצי שנים. בעוד עשור, ש"ס תקבל את ראשות העיר אלעד, אך במקביל תיאלץ לוותר על ראשות העיר בית שמש. שם ישמש ישראל פרוש כראש העיר.

דרעי ששמע על המתווה החדש הופתע ואפילו זעם. מקורבים לשר סיפרו ל'כיכר השבת', כי דרעי חש שהזמן בוזבז במשך חודשים לריק, אך הבין שבשעות שנותרו לו חייב להגיע להסכם. דרעי קיבל עדכון, כי ישראל פרוש נמצא בדרך לביתו בכדי לחתום על ההסכם. אך הזמן עבר ופרוש, שכבר הגיע לרחוב הקבלן בירושלים, טרם עלה לביתו של יו"ר ש"ס, והמשא ומתן נפתח מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר