הקרב באלעד מתחמם

'דגל התורה' נגד 'שלומי אמונים': "פרוש צריך לפרוש מיידית"

'דגל התורה' יוצאת במתקפה נגד 'שלומי אמונים' בעקבות קריסת הסכם השלום ואומרת כי הודעתם רצופה בשקרים שנועדו להפר את ההסכם לפי פרוש צריך לפרוש (אקטואליה)

מאיר פרוש ובנו שרוליק אצל הגרמ"ה הירש. ארכיון (באדיבות המצלם)

הקרב באלעד: 'דגל התורה' יוצאת במתקפה נגד 'שלומי אמונים' בעקבות קריסת הסכם השלום ואומרת כי הודעתם - כי ידם המושטת לשלום נדחתה - רצופה בשקרים שנועדו להפר את ההסכם לפי פרוש צריך לפרוש.

"הצטערנו לקרוא בערב חג שמחת תורה הודעה רצופה באי דיוקים וחצאי אמיתות שגרועים מן השקר", תוקפים ב'דגל התורה' את 'שלומי אמונים', שעות ספורות לפני החג.

לפי 'דגל התורה', מטרת ההודעה של 'שלומי אמונים' - "תכליתה להפר הסכם ברור וחתום - לפיו ישראל פרוש צריך לפרוש מיידית מהתמודדות לראשות עיריית אלעד".

ב'דגל התורה' הוסיפו כי "אנו מאחלים לכל עם ישראל חג שמח ומקווים ששמחת התורה תוביל להתעשתות בקרב כלל הסיעות למען האחדות, למען היושר ולמען התושבים".

"מועמד דגל התורה לראשות העיר אלעד, הרב יצחק פינדרוס קורא לישראל פרוש לכבד את ההסכם, ולא להבעיר את אלעד באש המחלוקת", נאמר בסיום ההודעה של הסיעה הליטאית.

כזכור, מוקדם יותר היום, הודיעה 'שלומי אמונים' על קבורתו של הסכם השלום בעיר אלעד, תוך הבהרה כי ישראל פרוש יתמודד עד הסוף על הראשות ולא יתקיים משא ומתן נוסף.

ב'שלומי אמונים' כתבו בהודעתם לתקשורת כי "אנו מצרים על כך שידינו המושטת לשלום מתוך אחריות ודאגה לאחדות השורות בתוך הציבור החרדי נדחתה פעם אחר פעם".

לפי טענות שלומי אמונים, "ראש עיריית אלעד ישראל פרוש פעל בימים האחרונים בכל דרך להגיע להבנות ולהסכם אחדות ושלום, על מנת למנוע קרע ומחלוקת בעיר. זאת למרות כל הישיגיו והתמיכה הציבורית הרחבה שהוא מקבל מתושבי ורבני העיר.

"במסגרת מאמציו של ראש העיר למען השלום, הוא הסכים לוויתורים מפליגים למרות חוו"ד הלכתית מדיין ת"ח מובהק, עד כדי וויתור על מחצית הקדנציה לצד השני, תוך הסכמה לרוטציה בכל התפקידים, כולל ממלא מקום, מנכ"ל ותיק תכנון ובניה".

לדבריהם, מה שמנע את הסכם השלום זו "הדרישה למנוע ממנו לבצע סיכומים שהגיע אליהם עם נבחרי ציבור וקהילות שהלכו איתו לאורך כל הדרך, כמו"כ הדרישות החדשות שצצו אמש כדי ליצור דעת קהל שונה עבורם שישראל פרוש לא יישאר באלעד אחרי שנתיים וחצי, לא יהיה ממלא מקום בתקופת הראשות של פינדרוס".

"משכך", מודיעים ב'שלומי אמונים', "ישראל פרוש ממשיך עם ההתמודדות עד הסוף לזכות בקדנציה נוספת באלעד, ואף בעז"ה ינצח. ולא יתקיים מו"מ נוסף בעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר