הטיסות המוזלות לפריז נעלמו במהירות

שבוע אחרי שהודיעה על טיסות מוזלות לפריז מתל אביב הודיעה חברת התעופה הלטבית "פרימרה אייר" על הפסקת הפעילות. רוכשי הכרטיסים יתקשו להחזיר את כספם (תיירות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מטוס של פרימרה אייר (צילום: שאטרסטוק)

שבוע בלבד החזיקה האשליה של רוכשי הטיסות הזולות לפריז: חברת התעופה הלטבית 'פרימרה אייר' הודיעה ביום ראשון כי היא מפסיקה את הפעילות שלה החל מהיום (שלישי) ככל הנראה בשל קשיים כלכליים.

ההודעה התקבלה במפתיע על ידי לקוחות החברה שרק בשבוע שעבר התבשרו על פתיחת קו תעופה חדש בין פריז לתל אביב במחירים של החל מ-69 דולר לכיוון, לפני מזוודות, מושב ואוכל.

בהודעה שפרסמה החברה באתר האינטרנט שלה היא הודתה ללקוחותיה הנאמנים וציינה, כי מדובר ביום עצוב שבו היא נאלצת להפסיק את פעילותה.

עוד נמסר כי לקוחות שרכשו כרטיסים צריכים לפנות לסיטונאי התיירות – כלומר, לגורם שמכר להם את הכרטיס על מנת לקבל מידע נוסף לגבי פעולות שעליהם לנקוט. הנהלת החברה כתבה כי היא מתנצלת על כך שלא ניתן יהיה לפנות אליה ישירות באמצעות הדואר האלקטרוני או באמצעות הטלפון כלומר, מי שרכש ישירות מהחברה יכול כנראה לשכוח מכספו.

חברת פרימרה אייר הוקמה בשנת 2003 כחברת שכר שפעלה בעיקר ליעדי נופש ויש לה צי של 9 מטוסי בואינג 737 וכן, על פי אתר האינטרנט שלה, הזמנות של כמה מטוסי אירבוס 321. לחברת בסיס בלטביה ובקופנהגן ולפני כחודשיים בלבד היא הודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה גם לארצות הברית עם טיסות לוושינגטון, ניו ג'רזי ובוסטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר