חקירה סמויה

נעצרו חשודים בתיקון רכבים בשטחים. צפו

5 חשודים נעצרו הבוקר לחקירה באזהרה, ועוכבו 2 נוספים בחשד למעורבות בעבירות של תיקון כלי רכב בשטחים, קבלת דבר במרמה, זיוף, הלבנת הון ועבירות מס. צפו (משטרה, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת פעילות שיטתית של משטרת ישראל נגד שיקום כלי רכב בניגוד לחוק ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, היחידה לאיתור גניבות כלי רכב (אתג"ר) בלהב 433 ורשות המיסים פתחו הבוקר (שלישי) בחקירה גלויה בתום מספר חודשים של חקירה סמויה.

בשעות הבוקר המוקדמות נעצרו 5 חשודים לחקירה באזהרה, ועוכבו 2 נוספים בחשד למעורבות בעבירות של תיקון כלי רכב בשטחים, קבלת דבר במרמה, זיוף, הלבנת הון ועבירות מס. בין העצורים סוחרי רכבים.

החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מחוז מרכז.

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו חברו לכאורה על מנת להונות רוכשי רכבים שעברו תאונות והוגדרו על ידי שמאים של חברות הביטוח כ"אובדן להלכה".

על פי החשד לכאורה, החשודים היו מעבירים את כלי הרכב לתיקון במוסכים פיראטיים בשטחי הרשות תוך שימוש בחלפים גנובים ויצירת סכנה לרוכשי הרכב והמשתמשים בדרך. כאשר כחלק מההליך המעיד על שיקום כלי הרכב הציגו חשבוניות חלפים מזויפות ואישורי תיקון מזויפים וזאת על מנת להציג מצג שווא לפיו הרכבים תוקנו כנדרש במוסכים מורשים בשטחי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר