דרמה בקריית גת

ש"ס תריץ רשימה עם חב"ד ואגודת ישראל

תנועת ש"ס חברה לחב"ד ולאגודת ישראל ו-3 התנועות יריצו רשימה משותפת, שמכונה "שס"ג". ההערכות הן שהסיעה, המכונה שס"ג, תהיה החזקה ביותר במועצת העיר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: עיריית קרית גת)

היסטוריה בקריית גת: רגע לפני סגירת הרשימות לקראת הבחירות המקומיות, ביום חמישי שעבר, הודיעו נציגי הציבור החרדי-מסורתי בקריית גת על איחוד דרמטי, מרגש ויוצא דופן, שלא זכור בעיר.

תנועת ש"ס חברה לחב"ד ולאגודת ישראל ו-3 התנועות יריצו רשימה משותפת, שמכונה "שס"ג", תחת הסלוגנים: "קריית גת חייבת שס"ג חזקה" ו"שס"ג הבית של כולם".

האיחוד יצא אל הפועל בעקבות לחצים מצד תושבים בקריית גת, שטענו כי הגיע הזמן להציג סיעה דתית מאוחדת, שתפעל בעוצמה גדולה למען העיר ולמען תושביה. בדיקה העלתה כי גם תושבים חילונים ומסורתיים רבים יצביעו למפלגה, אם תציג חזית מאוחדת.

"כשההצעה עלתה, לפני כחודשיים, היא הייתה נשמעת בגדר חלום. זה היה נשמע כמו פנטזיה. אבל כשהתחלנו את הגישושים הראשוניים גילינו לשמחתנו שכל החוגים המרכיבים של שס"ג החליטו לוותר על דרישות התחלתיות שלהם, למען השלום המיוחל. אני לא מאמין שהצלחנו במשימה. זו הרשימה הטובה ביותר, עם האנשים הכשרוניים והלבביים ביותר שקריית גת ותושביה זקוקים לה", אומר יו"ר ש"ס עמי ביטון שהוצב במקום הראשון.

ביטון כיהן בעבר כסגן ראש העיר והוא נכנס כעת לקדנציה החמישית כחבר מועצה. בקדנציה האחרונה הוא הביא מיליוני שקלים מתקציב משרד הנגב והגליל, ששימשו את תושבי קריית גת. חלק נכבד מהכסף הוקצה לפעילות הבריכה העירונית. "נגייס את הכוח שיש לנו במשרדי הממשלה למען קריית גת. נביא משאבים, ניאבק על הורדת מחירי הארנונה, והכול תוך שמירה על מסורת ישראל. שס"ג אינה סיעה סקטוריאלית".

במקום השני ברשימה הוצב נציג אגודת ישראל, שמעון דיוויס.

במקום השלישי הוצב זלמן הכט, נציג חסידות חב"ד. הכט, חבר המועצה הדתית בקרית גת ועוזרו האישי של רבה האשכנזי הרב משה הבלין.

במקום הרביעי שובץ מנכ"ל מוסדות בעלזא בקריית גת אהרון קליין.

במקום החמישי הוצב נציג ש"ס נוסף: יעקב ביטון. במקום השישי נמצא הרב נפתלי שטרן.

נציגים נוספים של מוסדות הרב מויאל זצ"ל, חב"ד, ש"ס והחסידויות השונות הוצבו בהמשך הרשימה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי שס"ג תודיע בשבוע הבא רשמית על תמיכתה בראש העיר אבירם דהרי לקדנציה נוספת. הדבר עשוי לסלול את הדרך עבור דהרי לקדנציה חמישית. עם זאת, חסידות קרעטשניף הודיעה כי תתמוך במועמד יקיר שינדלר.

בעקבות פרסום הכתבה, מבית האדמו"ר מקרעטשניף נמסר ל'כיכר השבת': "בעקבות הפירסומים השונים כי כ'"ק האדמו"ר שליט"א תומך במועמד כזה או אחר לראשות העיר קרית גת.

גבאי כ''ק האדמו''ר מקרעטשניף ר' מאיר כץ מבקש להבהיר כי בשלב זה האדמו''ר לא הביע תמיכה באף אחד מהמועמדים.

והכתבה הטוענת כי ישנה תמיכה במועמד יקיר שינדלר אינה נכונה.

כמו כן ציין כי המועמד שי זולדן מתפלל בבית הכנסת מאז ילדותו ומכאן הקשר הקרוב לכ''ק האדמו''ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר