הבחירות בירושלים

ברקוביץ': "מי שיאיים על החילונים - נדע להשיב לו כגמולו"

"צריך לצמצם את העימותים, אך כשצריך להתעמת - נתעמת", כך מצהיר המועמד החילוני בירושלים, עופר ברקוביץ' • סקר וואלה: ברקוביץ' - 22%, אלקין - 19%, ליאון - 13%, דייטש - 12% (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90; וידאו: באדיבות המצלם)

במהלך פאנל של המתמודדים לראשות העיר ירושלים, שנערך בבי"ס "הגימנסיה" התייחס המועמד החילוני עופר ברקוביץ' ליחסי חרדים חילונים בבירה והודיע כי "כשצריך להתעמת - נתעמת".

בפאנל השתתפו המועמדים זאב אלקין, עופר ברקוביץ', משה ליאון ואבי סלמן.

בדבריו, אמר ברקוביץ' כי "צריך לצמצם את כמות העימותים, אך כשצריך להתעמת - נתעמת". לדבריו, "בסוף לראש העיר יש הרבה כוח, גם חרדים צריכים את הכוח של ראש העיר, כדי לאשר הקצאות למבני חינוך שלהם".

ברקוביץ' הוסיף ואמר כי "מי שיאיים על החיים המשותפים בירושלים, מי שיאיים על החילונים בירושלים - אנחנו נדע להשיב לו כגמולו".

לדבריו: "הרצון הוא ליצור עבודה משותפת עם שני הצדדים. לדוגמה, יוחנן ויצמן שהוא איש ישר, פוליטיקאי חרדי, אנחנו מאוד לא מסכימים לגבי מתחם התחנה, הוא חולם על כל הסיפור, אבל יש הרבה נושאים בתכנון ובניה שאנחנו כן מסכימים".

"ברקת ניסה לנהל את העיר לבדו", האשים ברקוביץ', "אני מאמין בעבודה משותפת, הקמתי תנועה שיש בה צוותים בכל הנושאים וככה אני מתכוון לנהל את העיר".

בתוך כך, מסקר של פאנלס פוליטיקס שפורסם על-ידי אתר 'וואלה' על הבחירות בירושלים עולה כי עופר ברקוביץ' מקבל 22 אחוזי תמיכה, זאב אלקין 19%, משה ליאון 13%, יוסי דייטש 12%, חיים אפשטיין 2% ואבי סלמן 1%. בנוסף, 31% מכלל תושבי העיר טרם החליטו למי להצביע.

בקרב המגזר החרדי, 28 אחוזים הביעו תמיכה ביוסי דייטש, 18% במשה ליאון, 4% בזאב אלקין ו-1% בברקוביץ'.

בקרב המגזר החילוני, 60 אחוזים תומכים בברקוביץ', 16% בזאב אלקין, 2% במשה ליאון ו-0% ביוסי דייטש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר