הסקר החדש

דייטש: 'ליאון לא מסוגל להיבחר לראש העיר'

המועמדים לראשות העיר ירושלים מגיבים לסקר החדש שפורסם הצהריים. דייטש: "הסקר מוכיח כי משה ליאון לא יכול ולא מסוגל להיבחר". אלקין: "מוכיח שברקוביץ לא מקבל תמיכה משמעותית" (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוסי דייטש ומשה ליאון ((צילום: יונתן זינדל - פלאש 90))

פחות מחודש ימים לבחירות לרשויות המקומיות פורסם הצהריים (חמישי) סקר חדש שערך מכון 'פאלנס' עבור אתר 'וואלה' בשאלה המרכזית, מי יכול לנצח בבחירות לראשות העיר ירושלים.

מהסקר החדש עולה כי כי עופר ברקוביץ' מקבל 22 אחוזי תמיכה, זאב אלקין 19%, משה ליאון 13%, יוסי דייטש 12%, חיים אפשטיין 2% ואבי סלמן 1%. בנוסף, 31% מכלל תושבי העיר טרם החליטו למי להצביע.

בקרב המגזר החילוני, 60 אחוזים תומכים בברקוביץ', 16% בזאב אלקין, 2% במשה ליאון ו-0% ביוסי דייטש. בקרב המגזר החרדי, 28 אחוזים הביעו תמיכה ביוסי דייטש, 18% במשה ליאון, 4% בזאב אלקין ו-1% בברקוביץ'.

המועמדים לתפקיד הבכיר הגיבו לסקר. ראשון היה המועמד החרדי יוסי דייטש, שלדבריו, הוכח בסקר כי למשה ליאון - מועמד ש"ס ו'יהדות התורה' - אין סיכוי להיבחר.

לדברי מטה יוסי דייטש: "סקר של וואלה הוכיח למי שעדיין נמצא בספק, כי משה ליאון לא יכול ולא מסוגל להיבחר לראש העיר. שוב הוכח כי גיבוש הגוש החרדי סביב מועמדותו של יוסי דייטש יביא לנצחונו הוודאי. בעזרת השם, יוסי דייטש יהיה ראש העיר הבא של ירושלים".

גם במטה המועמד השר זאב אלקין התייחסו לסקר ואמרו: "הסקר מוכיח שוב שברקוביץ לא מקבל תמיכה משמעותית ברוב הציבורים בירושלים ולכן הסיכוי שלו להיבחר הוא אפסי.

"המועמד היחיד שמקבל תמיכה במגזר החילוני המסורתי הדתי לאומי והחרדי הוא אלקין ולכן הוא מנצח בסיבוב שני בכל תרחיש ומול כל מועמד".

מנגד, ממטה משה ליאון נמסר: "אנחנו מכבדים את אתר וואלה, אך בידנו סקרים עם תוצאות שונות. על פי סקר סמית מהשבוע שעבר משה ליאון מוביל ואף צפוי לנצח בסבוב הראשון. כך הם פני הדברים, הלכה למעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר