הסתיים ללא כלום?

המשטרה ממליצה לסגור אחד מתיקי נתניהו

ממשטרת ישראל נמסר על סיום חקירה בתיק 1270 שעסק בחשד לשחיתות בקשר לטענה על הצעת שוחד שקיבלה השופטת בדימוס הילה גרסטל מאנשי נתניהו (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משטרת ישראל סיימה חקירה שעניינה חשד לביצוע עבירות בתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית בקשר לטענה על הצעת שוחד שקיבלה השופטת בדימוס הילה גרסטל.

החקירה התנהלה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

תחילתו של התיק במידע שהגיע לידי משטרת ישראל ואשר נתמך בראיות, ולפיהם בשלהי שנת 2015 הוצע לשופטת הילה גרסטל, באמצעות אלי קמיר וניר חפץ, לקדם את מינויה למשרת היועמ"ש לממשלה, וזאת בתמורה להתחייבותה של השופטת בדימוס גרסטל לגנוז תיק חקירה שהיה תלוי אותה עת, ובכך להטות את הליך הבחירה לטובת המועמדת.

תיק החקירה בו דובר הוא תיק מעונות רה"מ בו נחקרה כחשודה רעיית ראש הממשלה, ובינתיים התיק הבשיל ובגין ממצאי החקירה החליט היועץ המשפטי לממשלה להגיש נגד רעיית ראש הממשלה ואח' כתב אישום לבית המשפט השלום בירושלים.

במהלך החקירה עלו ממצאים נוספים אשר הציגו את הדברים בצורה שונה מאשר במידע ובראיות הראשוניים. מהמשטרה נמסר כי לאחר בחינת התשתית הראייתית שנאספה, משטרת ישראל סבורה כי ממצאי החקירה אינם מבססים תשתית ראייתית לביצוע החשדות המתוארים.

תיק החקירה הועבר לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר