צפו בתיעוד

הגרב"מ אזרחי זעק: "חל פירוד בי-ם? אנו נשאר מאוחדים"

ראש ישיבת 'עטרת ישראל' נשא נאום נלהב בכנס פנימי של רבני השכונות מטעם 'דגל התורה' וקרא בו להגברת האחדות דווקא בימים של פירוד בין דגל התורה לאגודת ישראל. "לא עשינו פירוד" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר, וידאו: כיכר השבת)

פחות מחודש לבחירות המקומיות בירושלים, חבר מועצת גדולי התורה, וראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי נרתם למען 'דגל התורה' ויצא בנאום יוצא דופן בקריאה של שלום בצל הפילוגים בקרב הציבור החרדי.

בכנס פנימי של רבני השכונות מטעם 'דגל התורה', בו השתתפו נציגי התנועה, פתח הגרב"מ: "החזון של מקימי דגל התורה בחיי היום יום, זה נוגע קודם כל לעירייה ולנציגים שלנו בעירייה, על כל צעד ושעל, מה שנוגע להיעזר בצרכיו האישיים של כל אדם ובפרט לאלה הקרובים לנו, נוגע קודם כל בראש ובראשונה לנציגים שלנו בעירייה".

"אנשי עירייה ההנהגה היום יומית של העיר, מה הם צריכים להרגיש? כאילו כל אחד עומד עם אקדח שלוף לרקה שלהם. ככה זה בענייני היום יום, לא רוצה להגיד מה עם ענייני הרוח והייראת שמים וכל ענייני הרוחניות של העיר הזאת".

ראש הישיבה הוסיף: "ענייני העירייה זה חיינו, חיי ישיבותינו, בתי ספר לבנות שלנו, חיי ה'חדרים' מה לא? אבל כך הקב"ה מוביל את העניין שצריכים לעשות תעמולה להסביר שיבחרו. למי? ל'דגל התורה'. מה פירוש ל'דגל התורה?'

הגרב"מ אזרחי התייחס לפילוג מול אנשי אגודת ישראל, "מישהו שאל אותי היום לפני כמה שעות, 'אתה מדבר שצריכים להיות מאוחדים כולם לעבוד ביחד ביחד, הנה - חל פירוד בירושלים' אמרתי לו: 'אנחנו נשארים מאוחדים, אנחנו עובדים בשביל כל יראי ה' באותה מידה. עובדים בשביל כולם אנחנו לא עשינו פירודים", דברי הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר