לאחר שנים

הנקמה בדרעי: השר יעקב ליצמן ואלי ישי נפגשו לראשונה

במשך כשש שנים יו"ר 'אגודת ישראל' סגן השר יעקב ליצמן ויו"ר 'יחד' אלי ישי, היו בנתק מוחלט. הערב השניים נפגשו לראשונה. הרקע: הבחירות המקומיות המתקרבות והרצון לתמיכה בדייטש (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

על רקע הבחירות לרשויות המקומיות, נפגש הערב (חמישי) אלי ישי עם סגן השר יעקב ליצמן, בפגישה משותפת עם סגן השר מאיר פרוש והמועמד החרדי לראשות עיריית ירושלים יוסי דייטש.

הארבעה נפגשו במשך שעה ארוכה ובין היתר דנו בבחירות לראשות העיר ירושלים. ישי הודיע כי יתמוך ויסייע לדייטש בבחירות. בפגישה שוחחו השניים על הריצה המשותפת של יחד ואגודה בתל אביב ואפשרות כל חיבורים נוספים בעתיד.

מדובר בפגישה נדירה, כאמור לאחר שנים ארוכות של נתק מוחלט, עוד לפני הקמת מפלגת 'יחד'. לכיכר השבת נודע, כי השניים נפגשו בארבע עיניים למשך כעשרים דקות ולאחר מכן שאר המשתתפים נכנסו לחדר.

במערכת הפוליטית יש מי שמעריך כי מדובר, בין היתר, בצעד של תגובה מצד ליצמן לאחר שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי סרב לתמוך במועמד אגודת ישראל יוסי דייטש והביא לתמיכת 'דגל התורה' במועמד הציוני דתי משה ליאון.

יצוין, כי בסיעת 'מאוחדים', הנחשבת לסיעה הירושלמית של מפלגת יחד, מדגישים, כי טרם התקבלה החלטה האם לרוץ עם דייטש, אך אכן הנושא נמצא על הפרק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר