לאחר איחוד הפלגים

יצחק ברנר בראיון: "ראש עיר חרדי בגבעת זאב – אפשרי"

לאחר ש"הוצנח" לעמוד בראשות הרשימה בגבעת זאב, הצליח יצחק ברנר לאחד את כל הפלגים לרשימה אחת. כעת, בראיון ל"כיכר השבת" הוא חושף את תוכניותיו לעתיד. צפו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

סערה פרצה בקרב תושביה החרדים של גבעת זאב לאחר שהוחלט ב'דגל התורה' למנות את יצחק ברנר, למי שיוביל את הרשימה החרדית וימונה לסגן ראש המועצה. תושבים כינו אותו ה"מוצנח" וסירבו להשלים עם שיבוצו של ברנר. אלא שמהר מאוד הוברר להם כי ברנר – שהעתיק את מקום יישובו לגבעת זאב - אינו ה"מוצנח" הסטנדרטי.

בראיון ל"כיכר השבת", מספר ברנר כיצד הצליח לאחד בין הפלגים לרשימה מאוחדת, וחושף כי לא מן הנמנע להתעורר לגבעת זאב חרדית בעוד עשור כשחרדי עומד בראשה.

צמחת בירושלים, יכולת להגיע למקומות גובים בפוליטיקה הירושלמית, למה לך גבעת זאב?

ברנר: "השקעתי שם הרבה, אך בגבעת זאב יש הרבה מה לעשות ולהזיע, זה מקום שעתיד לגדול. כאחד שאוהב את העשייה הציבורית, אני רואה במקום הזה מקום מאתגר".

נראית כאן הרבה בניה ותנופה, גבעת זאב חרדית בעוד כמה שנים?

ברנר: "לחרדים יש הרבה מה למצוא פה מבחינת איכות חיים. לחרדים יכול להיות פה טוב, בשכנות עם עוד מגזרים. החיים המשותפים כאן הם מודל מעניין שלא קיים במקומות אחרים".

הרבה ביקורת נשמעה על ההצנחה של איש פוליטי מבחוץ...

ברנר: "אני פה על פי בקשת הרבנים, מתוך רצון לפעול יחד על מנת להרחיב את המקום. הציבור מבקש את זה, רוצה את זה, ואנחנו רוצים לשרת את התושבים".

לאחר מאמצים רבים הצלחת לאחד את הפלגים הפוליטיים ברשימה אחת...

ברנר: "החלטנו ללכת על מהלך שמאחד את כולם, ש"ס היא חלק בלתי נפרד מהדבר הזה, אני במגעים אתם כל הזמן".

יוסי אברהמי הוא ראש המועצה בו תבחרו?

ברנר: "הוא ראש המועצה הנוכחי, בשלב זה בוחנים ולומדים את המועמדים. אבהמי תרם רבות למקום הזה ונשב גם אתו".

ראש חרדי לגבעת זאב?

ברנר: "לא כל מה שאפשרי נכון לעשות כרגע, בעתיד הכל יכול להיות, בהחלט זה אפשרי. אני רואה את עצמי במקום שבא לשרת. אחרי חמש השנים הקרובות, הרבנים והתושבים יחליטו".

בסיום דבריו חושף ברנר, כי כחלק מהתפתחות הבניה החרדית בגבעת זאב, בכוונתו להביא ישיבה גדולה חרדית שתעתיק את מקומה מאחת הערים הגדולות לגבעת זאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר