פאפאגאיו ירושלים - חוויה נדירה של בשרים איכותיים

הלכנו כדי לאמת את שם הטוב של המסעדה, וחזרנו עם המלצות חמות ועם רצון עז לחזור שוב -"אוכל טעים, מאד מומלץ השולחן ברזילאי, שזה בעצם כל הבשרים ללא הגבלה, מחיר סבבה לא בשמים, מומלץ גם לזוגות, גם למשפחות וגם לחברים. הכי טעים בירושלים!" (אוכל, שיווקי)

מתוך תפריט המסעדה יוצא הדופן (צילום: יחצ)

פאפאגאיו הוקמה בשנת 1996 ומאז הקמתה ועד היום שמה לעצמה מטרה להנעים לשמח ולפנק את כל אוהבי הבשר בישראל. הלכנו כדי לאמת את שם הטוב של המסעדה, וחזרנו עם המלצות חמות ועם רצון עז לחזור שוב
כחלק מתפיסת העולם לפנק את כל אוהבי הבשר - הם בנו מספר סגנונות וצורות הגשה שהמפורסמת שבהם היא "השולחן הברזילאי".

השולחן הברזילאי הוא חוויה בלתי נשכחת שמשאירה טעם טוב בפה - הבשרים הסלטים הכל עשוי מושלם. הטעם , האדיבות , האוירה , תענוג צרוף. גודל המנה מוגשת בנדיבות. מומלץ בחום לכל ארוע.

פינות הישיבה המרווחות במסעדה צילום: יח"צ
הגדלה

המקום מרווח מאוד ואפשר לפתוח שולחן כמו שצריך. השירות מעולה, תמיד יש מישהו שזמין בשבילך ותמיד עם חיוך,האווירה זורמת. הלכנו על השולחן הברזילאי שזה הלהיט של המסעדה ומה שמיחד אותה ממסעדות אחרות. בקצרה מאוד, זה אכול כפי יכולתך אתה מקבל 10 סוגי בשר שונים ומלא סלטים ותוספות ללא הגבלה! החוויה מטורפת ממש רוח ברזילאית והכל נעשה בנדיבות ופרגון. מומלץ בחום!

הגשה מקצועית מותאמת לנתחים צילום: יח"צ


בפאפאגאיו תיהנו מנתחי בשר מובחרים בשיטת צלייה ברזילאית,
את הבשר הם מגישים על גבי שיפודי ענק על פי מיטב מסורת ה"אספדו קוהידו".
וחוויה נוספת- תפריט "ג'ונטוס" מקור המילה הוא בפורטוגזית ומשמעות המילה היא "ביחד" הארוחה מוגשת על פלטה לוהטת, ומורכבת משלל בשרים, העשויים במידת העשייה המועדפת על הסועדים. הארוחה מיועדת לקבוצה, והיא מאפשרת ליהנות מחוויה של שיתוף.

פינת הצליה המקצועית במטבח המסעדה צילום: יח"צ

הסניף הירושלמי נמצא ביד חרוצים 3, תלפיות, ניתן גם לקבל חדר פרטי – עד 38 מקומות, ובסה"כ במסעדה ניתן להכניס 160 מקומות. כשר למהדרין (OU)

www.papagaio.co.il

בקיצור,

לחובבי הבשר זה המקום. גריל פתוח מלא בבשרים רק הריח עושה תיאבון. שירות זמין ונעים תחושה טובה

אוכל טעים, מאד מומלץ השולחן ברזילאי, שזה בעצם כל הבשרים ללא הגבלה, מחיר סבבה לא בשמים, מומלץ גם לזוגות וגם למשפחות וגם לחברים. הכי טעים בירושלים!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר