צפו

אפשטיין: "דגל מצליחים להניח את הרגל שלהם בכל מקום שיש קליפת בננה"

"לדגל התורה יש סיעתא דשמיא מאוד גדולה בכך שהם מצליחים להניח את הרגל שלהם בכל מקום שיש קליפת בננה", נאומו של חיים אפשטיין לקראת הבחירות. צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונות: משה בלוי. וידאו: מטה בני תורה)

סיעת 'בני תורה' של 'הפלג הירושלמי' קיימה אמש (מוצ"ש) אסיפה ראשונה לראשי המטות בירושלים. האסיפה התקיימה במטה במתחם שטנר, ונכחו שם ראשי הסיעה המקומית, פעילים ונציגי השכונות.

חיים אפשטיין, כיום כסגן ראש העיר מטעם מפלגת עץ, נשא דברים לפני הפעילים, ובתוך דבריו תקף את התנהלות דגל התורה.

לדבריו: "ברור לכולם שזה לא משנה מה תהיה התוצאה, אבל כל קול נוסף שלנו בקלפי זה קידוש השם לכל דבר ועניין. זה לא משנה אם נקבל עוד משרה או פחות משרה, כי הקידוש השם פה הוא עצום. וזו עיקר המערכה - להביא כמה שיותר קולות לקלפי

"החזון איש הגדיר את זה פעם, אם אני לא טועה בהתבטאות: 'להראות בעולם כמה יהודים לא כרעו לבעל'. ולכן חשוב כל קול ולא ההישג שאנחנו נשיג או שלא בסופו של דבר".

"היה לנו עד עתה סיעתא דשמיא" הוסיף אפשטיין: "ובעזרת השם נמשיך הלאה עם סיעתא דשמיא גדולה. בעוד שלאחרים, והגדרתי את זה לאחרונה - שלדגל התורה יש סיעתא דשמיא מאוד גדולה בכך שהם מצליחים להניח את הרגל שלהם בכל מקום שיש קליפת בננה, זו הסיעתא דשמיא שיש להם".

"ואתם עוד תראו הלאה, כי להערכתי השבוע עוד נכונו להם כמה חגיגות עם זה. יש הרבה בננות בדרך והם מחפשים את הקליפות ברגלים כדי למצוא את זה".

"צריכים לדעת שהמערכה היא פה על קידוש השם, ולא אני זה שיטיף לכם פה עם קידוש השם, כל אחד פה יודע ומבין בזה יותר טוב ממני, ולכן צריכים לעשות את כל המאמץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר