נס רפואי

ז'וז'ו אבוטבול היה מת דקות ארוכות וחזר לחיים

השדרן הוותיק ז'וז'ו אבוטבול מת בשבוע שעבר מוות קליני, הרופאים קראו לבני המשפחה להיפרד ממנו לאחר שלא הגיב למכות החשמל, ואז אירע הנס הגדול והוא חזר לחיים (בריאות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ז'וז'ו אבוטבול בבית החולים (צילום: אביגיל עוזי, ynet)

בערב יום הכיפורים בני משפחתו של איש התקשורת הוותיק זוזו אבוטבול נקראו להיפרד ממנו לאחר שהוא מת מוות קליני ולא הגיב למכות החשמל וההחייאה עליו לא צלחה, אבל כשהוכנס לחדר הצנתורים - כשהוא ללא סימני חיים - הצליחו הרופאים להציל את חייו, ימים לאחר מכן הוא שב להכרתו.

אבוטבול איבד את ההכרה בזמן שיצא לסיבוב יחד עם נכדותיו במהלך אשפוז בשל בעיה רפואית ברגלו. לפתע הוא התמוטט ובני משפחתו הובילו אותו לחדר המיון.

"הוא הגיע במצב של מוות קליני ולא הגיב לכל ניסיונות ההחייאה הנמרצים שביצענו", תאר ד"ר קובי שחם, מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב באיכילוב לעיתון 'ידיעות אחרונות': "הוא הועבר תוך כדי החייאה לצנתור שבמהלכו אובחנה חסימה באחד מעורקי הלב הראשיים. לעורק הסתום הוחדר סטנט וקצב הלב חזר לעצמו".

בתו ריקי סיפרה: "ישבנו מחוץ ליחידה, מרוטים מרוב מתח ופחד ודאגה לאבא. התפללנו ורעדנו וחששנו שאם יינצל ויחזור לחיים, מה תהיה מידת הנזק המוחי שתישאר לו אחרי שכל כך הרבה זמן לא קיבל חמצן. היינו על הקצה".

בראיון לעיתון משחזר אבוטבול: "לא זכרתי כלום מהרגע שהחזקתי את הנכדות שלי ועד שהתעוררתי במקום שאני לא מכיר. אבל כן זכור לי המשפט הראשון שאמרתי: 'נתתם לאמא לאכול?'".

כעת, בהמלצת רופאיו, אבוטבול מקפיד על בריאותו ובין היתר הפסיק את עישון הסיגריות, כאשר עד לאחרונה היה מעשן ארבע חפיסות מידי יום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר