בני ברק

התקן GPS הביא למעצר גנבי אופניים סדרתיים

מתנדב רפואת חירום שהתקין GPS על האופניים החשמליים שמסייעים בידו להציל חיים, הביא לתפיסתם של שני גנבים, תושבי פרדס כץ, החשודים בגניבת אופניים רבים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות השומרים)

אזרח פנה אמש (ראשון) למוקד 'השומרים' ודיווח כי זוג אופניים חשמליים יקרות הערך שברשותו, אשר משמשות אותו כחובש מתנדב רפואת חירום, נפרצו ונגנבו כאשר היו קשורות מתחת לביתו.

האזרח סיפר כי על זוג האופניים מותקן מכשיר GPS אשר מאתר את מיקום האופניים בכל רגע נתון. המוקדן הנחה את האזרח להפעיל את פונקציית המיקום, כשבמקביל הוא מעדכן את מתנדבי הארגון והמשטרה באירוע המתרחש.

מתנדבי 'השומרים' שהגיעו למקום במהירות יחד עם בלשי משטרת מרחב דן בסיוע מפקד השיטור הקהילתי - שי בן משה, תצפתו על בית החשודים במשך שעות ארוכות, תוך שימוש באמצעים טכנולגיים ולאחר שהתבסס החשד, הכוחות פשטו על הדירה והביאו למעצרם של החשודים.

בדירה בה נתפסו החשודים, נמצאו בנוסף לזוג האופניים שכבר פורקו, זוגות אופניים וחפצים נוספים אשר ככל הנראה נגנבו גם כן בתקופה האחרונה על ידי השניים.

החשודים, צעירים תושבי שכונת פרדס כץ, נעצרו על ידי צוות הבילוש והבוקר יובאו לבית המשפט להארכת מעצרם. מבדיקה ראשונית עלה החשד, כי העצורים קשורים למקרי פריצות רבים שאירעו לאחרונה בעיר.

יו"ר ארגון 'השומרים' חיים רוטר ציין כי "פעילות מהירה של המתנדבים תוך שיתוף פעולה הדוק עם משטרת מרחב דן, הן ברמת הפיקוד והן ברמת הדרגים בשטח, הביאו למעצרם של הגנבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר