פרסום ראשון

איגוד מוסדות ה'ממלכתי חרדי' בירושלים תומכים באלקין

שאלת "החרדים העובדים" ותמיכם במפלגות החרדיות שוב צפה, ובנתיים, באיגוד מוסדות ה'ממלכתי חרדי' בירושלים, הודיעו על תמיכתם בזאב אלקין. גורם ב'דגל': "אלקין עשה מעשה חכם" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הנהלת האיגוד עם השר אלקין (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: עוד בטרם ברור למי "החרדים העובדים" יצביעו בבחירות המקומיות בירושלים, בהנהלת איגוד ההורים של המוסדות הממלכתי חרדי בירושלים, המונים להערכתם כאלף משפחות, הודיעו על תמיכתם במועמד לראשות עיריית ירושלים, השר זאב אלקין.

מדובר בין היתר בהורים שילדיהם לומדים במוסדות הממלכתי חרדי בירושלים, בהם תלמוד תורה 'בית רבן', בית הספר 'בנות ירושלים',ישיבת 'חדוות התורה', ישיבת 'חכמי לב' , סמינר 'שושנים' ועוד.

בשיחה עם 'כיכר השבת', אומר אחד ההורים: "הסיפור שלנו שאנחנו נופלים בין הכיסאות. מצד אחד, אנחנו לא כוס התה של המפלגות החרדיות, שחוששות לעזור לממלכתי חרדי. ומאידך, המפלגות הפלורליסטיות מסייעות, אבל לא מספיק, ולכן את מירב המאמצים אנו משקיעים הפעם על עניין ראשות העיר, ומשם הגיעה התמיכה באלקין".

יענקי גודמן, חבר בהנהלת איגוד הורים של כלל מוסדות הממלכתי חרדי בירושלים וחבר ועד הורים בבית הספר לבנות 'בנות ירושלים' אומר כי "נפגשנו בשבועות האחרונים עם מספר מועמדים לראשות העיר ירושלים, חלקם היו מנותקים לחלוטין ולא הבינו בכלל במה מדובר. המועמד לראשות העיר זאב אלקין, הינו המועמד הראוי ביותר לכהן כראש עיריית ירושלים, ולתת מענה לצרכים שלנו הן בבתי כנסת, הן במוסדות חינוך והן בענייני תרבות".

יאיר שופל, חבר בהנהלת האיגוד וממייסדי תלמוד תורה 'בית רבן', אומר ל'כיכר השבת' כי "אנשי עיריית ירושלים ובראשם ראש העיר היוצא היו החלוצים בכל הנוגע לקידום מוסדות ממ"ח. השר זאב אלקין הוא האיש המתאים שידע להמשיך במלאכה החשובה ולהביא פתרונות לצרכים של מוסדות הממ"ח. זאת, מבלי שהם יהיו על חשבון וצרכים של אוכלוסיות האחרות".

המועמד לראשות העיר, השר זאב אלקין, הודה לחברי הנהלת האיגוד על תמיכתם ואמר: "אני מאמין כתפיסה שראש עיר צריך לתת מענה לכלל האוכלוסייה המתגוררת בעיר ולכל הביקושים שמגיעים מצד הורים תושבי העיר. אינני דוגל בהעברה ובהפניה של מוסדות מזרם לזרם. אך מי שבחר כתפיסת עולמו ללמוד במסגרת כזו או אחרת, צריך לקבל לכך מענה הולם ואיכותי. אני אהיה הנציג שלכם בעירייה".

גורם בכיר ב'דגל התורה' אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "אלקין עשה מעשה חכם. מאידך, קיבל תמיכה מגוף גדול שמאחד את כל המוסדות הממלכתי חרדים, שבכלל פועלים בעיריית ירושלים מתחת לראדר זמן רב בעניין ומביאים לציבור שלהם הישגים גדולים. יחד עם זאת, אלקין הבהיר להם בצורה חד משמעית, שהוא לא מתכוון להעביר מוסדות מזרם לזרם, ובכך למעשה מנע כעסים כנגדו שכאילו הוא יעביר תלמידים לממלכתי חרדי".

יש לציין, כי יהיה מעניין לראות במי יתמכו החרדים העובדים למועצת העיר. ל'כיכר השבת' נודע, כי 'דגל התורה' פועלת בימים האחרונים מאחורי הקלעים לפעול לקבל תמיכה מהחרדים העובדים.

ההערכות בירושלים הן, שכשני שליש יצביעו ל'דגל התורה' וש"ס, ושליש למפלגות כמו 'ירושלים תצליח' ו'מאוחדים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר