"גניבת דעת הציבור"

המועמד האנטי-חרדי מאשדוד - תומך בקהילה המיסיונרית

עו"ד אלי נכט, המתמודד למועצת העיר מטעם סיעת 'עתיד אשדוד', פרסם את הפנייה באידיש לציבור החרדי לתמוך בו - לאחר שהצטלם עם ראשי הקהילה המשיחית 'בית הלל' בעיר (בארץ)

נכט עם ראשי 'בית הלל' (צילום מסך מתוך פייסבוק)

עו"ד אלי נכט, שהתפרסם אתמול בסרטון מסית כנגד האוכלוסיה החרדית באשדוד, במסגרת התמודדותו למועצת העיר, תומך בקהילה המיסיונרית בעיר.

מחומרים שפרסם המועמד בדף הפייסבוק שלו עולה, כי נכט מתהדר בתמיכתו בקהילה המשיחית-מיסיונרית 'בית הלל' שבאשדוד, ובד בבד פונה לקהילה החרדית בבקשה לתמוך במפלגתו, זאת באמצעות מנשרים באידיש רצוצה.

הפנייה באידיש לתושבי אשדוד החרדים (צילום: 'אור לאחים')

בתמונות שהגיעו לידי הארגון 'אור לאחים', נצפה נכט מצטלם עם ישראל פוצ'טר, מנהיג הקהילה המשיחית, ועם בכירים נוספים.

במכתב ששלח הרב בנימין וולקן, מנהל מחלקת מאבק בכתות ומסיון בארגון 'אור לאחים', אל אלי נכט, הוא מספר: "הופתענו לגלות ששיגרת כרוזי פנייה אל הציבור החרדי באשדוד, בשפת האידיש, בה קריאה להצביע עבורך בבחירות לעיריית אשדוד".

מכתבו של הרב וולקן לאלי נכט (צילום: 'אור לאחים')

"אולי אין זה פלא שאתה מבקש לקושש קולות בכל מגזר, אולם בגישה המיתממת, העלולה ליצור מצג מטעה של איש הקרוב לדת ישראל, בניגוד בולט לעשייה בשטח - סיוע למיסיונרים - יש משום הונאה של הציבור", תוקף הרב וולקן.

לדבריו, "מן הראוי וההוגן היה שבפנייה אל הציבור המסורתי, הדתי והחרדי גלה גילוי נאות שאתה יד ימינו ומהמסייעים הבולטים ביותר של ישראל פוצ'טר - ראש הקהילה המיסיונרית באשדוד".

"טוב שיידע הקהל, כי הנך גם פוקד מפעם לפעם את בית הקהילה המיסיונרית הנ"ל", נאמר עוד במכתב אל המועמד הפרובוקטיבי.

אלי נכט מסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "העמותה המדוברת עושה פרויקטים הומניטריים לטובת עולים חדשים בעיר, באופן זה נטלתי חלק בכנסים מעין אלו יחד עם עולים חדשים, ובאופן דומה עשו זאת חברי סגני ראשי עיר כמו גיטרמן, גרשוב, כצנלסון, וחברי מועצה נוספים שמסייעים לעולים, כמו גם חברי כנסת מכלל המפלגות".

"מיותר ומגוחך לציין, שמעבר לכך אין לי נגיעה לתחום. במסגרת פעילותי האחרת, בין היתר עם הכנסת ומשרד החוץ, אני עוסק בקשר עם העולם הנוצרי-אוונגלי שתורם רבות לישראל. אני נגד מייסיונריות מכל סוג ומכל זן, ודוחה את הניסיון העלוב הזה לקראת הבחירות להטיל בי דופי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר