הקרב בבית שמש

דרעי מזהיר: "האדישות היא הסכנה הגדולה"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נאם בכנס פתיחת מטה הבחירות של משה אבוטבול בבית שמש וזעק נגד האדישות הפושה ברחוב החרדי: "האדישות היא האסון הגדול ביותר" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי נאם הערב (שלישי) בכנס פתיחת מטה הבחירות של משה אבוטבול לראשות העיר בית שמש והזהיר מפני האדישות בציבור החרדי בעיר, שלדבריו, היא הסכנה הגדולה.

"חייבים כולם, ללא יוצא מהכלל, להתאחד", פנה דרעי והוסיף: "יש אדישות, כולם תומכים בו... זה לא כמו לפני חמש שנים שחודש ימים לא עזבנו את בית שמש".

דרעי הזהיר: "רבותי, האדישות היא האסון הגדול ביותר. אסור להיות אדישים. כולם חייבים, ללא יוצא מהכלל, לדאוג לקהילה שלו, לבית כנסת שלו. בכל חוג וחוג להביא לרשימה של 'יהדות התורה', של ש"ס, להביא למשה אבוטבול, חייבים לנצח בגדול, כדי שאחת ולתמיד יפסיקו עם זה 'על חודו של קול'". לדבריו: "הניצחון חייב להיות ברור וחד".

יו"ר ש"ס התייחס לדיווחים על אפשרות כי יהיו חרדים שיצביעו למועמדת עליזה בלוך ותקף: "אני חושב שזה חילול ה' אדיר, אם יש יהודי ששומר תורה ומצוות, שלא יצביע למשה אבוטבול. זה ממש חילול ה' אדיר. זה אולי צרות של עשירים. רבותי, משה אבוטבול הוא ראש העיר הטוב ביותר שהיה ויהיה, זה ברור לכולם. זה אינטרס לכולם".

באשר לטעות הטכנית שהובילה למצב בו אבוטבול עומד בראש רשימת 'יהדות התורה', אמר דרעי: "מהשמיים סיבבו שאבוטבול יעמוד בראש רשימת יהדות התורה כי הוא הצליח לאחד את כולם. מעולם לא היה לתושבי העיר כל כך הרבה מענקים ותקציבים כמו בתקופה שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר