"אירוע בשליטה"

צה"ל מציג: כך חדר פלסטיני מעזה לישראל

לאחר שהפלסטינים הפיצו תיעוד של המפגינים פוגעים בגדר המערכת, הערב פרסם דובר צה"ל את התיעוד הצה"לי של המהומות והפלסטיני שחצה את הגדר. צפו בתיעוד (חדשות)

(צילום: דובר צה"ל)

לאחר שהפלסטינים הפיצו אתמול (שני) תיעוד של המפגינים פוגעים בגדר המערכת שבין עזה לישראל, הערב פרסם דובר צה"ל את התיעוד הצה"לי של המהומות והפלסטיני שחצה את הגדר, הצית עמדה צבאית נטושה ונמלט חזרה לעזה.

התקרית החריגה, שבתחילה לא דווחה על-ידי צה"ל, אירעה במהלך הפרות סדר אלימות שהתרחשו אתמול בסמוך לגדר, בהשתתפות אלפי מפגינים.

בדובר צה"ל עדכנו היום כי העמדה שהוצתה כובתה מיד, וכי לא היו נפגעים אך נזק נגרם לרשת הסוואה וכן שהאירוע היה כל העת בשליטה.

המתפרעים הפלסטינים הסבו נזק לגדר הביטחון הישנה שנמצאת בשטח הפלסטיני, הציתו אותה והשליכו מטענים ורימוני רסס, הבעירו צמיגים ויידו אבנים.

"במהלך הפרת הסדר האלימה פעלו הלוחמים למניעה של חדירה רחבה לשטח הארץ", נמסר מדובר צה"ל, "מדיניות הפעלת הכוח למול פגיעה בתשתיות ביטחוניות וחדירה לשטח ישראל ברורה וממומשת באופן יום יומי בחודשים האחרונים".

עוד הבהירו בצה"ל כי "האירוע נשלט בתצפית ובאש מתחילתו ועד סופו ובשום שלב לא יצא משליטה, הלוחמים פגעו בעשרות מתפרעים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות וירי לעבר הפורעים בהתאם להוראות הפתיחה באש. כוחות צה"ל ימשיכו לפעול להבטחת ביטחון תושבי האזור, למול ניסיונות טרור שונים, כפי שעושים כל העת".

בעזה דווח כי 11 מפגינים נפצעו מאש צה"ל אתמול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר