אסון השריפה

קול דמי ילדינו זועקים // הרב ישראל גליס

אסון השריפה בביתר עילית בו נספו שני ילדים קטנים, מביא את הרב ישראל גליס לזעוק בכאב - הדם של צביקה ואפרת לא הפקר! די, אל תערבבו אותנו במחלוקת אשר לא לנו (מאמרים)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
פינוי גופות הנספים, אמש (צילום: דוברות זק"א)

קול דמי ילדינו זועקים מהשריפה - תפסיקו עם המחלוקת! מי נתן לכם את הרשות ואת האומץ, בגלל הבחירות ברשויות, להוביל את כולנו לשריפה?

למה אתם חושבים, באסיפות שאתם מקיימים, שיש צדק לגרור את כולנו למחלוקת על ביוב, ג'ורה, תחבורה, תאורה וארנונה - ולשקר את הרבנים שיש בבחירות האלו משהו שקשור בנפשה של היהדות?

בתפילת ראש חודש הבוקר, בכל בתי המדרש, שרו את שירת ההלל, כשהלב דואב על שני ילדים רכים שנשרפו חיים. מתי תלמדו מההיסטוריה שלנו שמחלוקת גורמת למיתת ילדים?

אסור לעשות חשבונו של מקום, ומיד תבוא התגובה - מי אתה שעושה חשבון שמים - זה לא אני עושה, זו התגובה של כל מי שהתעורר לבוקר של זוועה. בכל בית בביתר, בירושלים, בבית שמש, באלעד, במודיעין עילית ועוד, זעקו בדממה - "אתם העסקנים אשמים, הדם של הילדים בראשכם".

הדם של צביקה ואפרת לא הפקר!

תפסיקו עם המחלוקת ותפסיקו לגרור את כולנו לשם. אם לא תתאחדו בכל הארץ ותפסיקו את המחלוקת - אנחנו נחרים אתכם ולא נצביע, ולא יעזור לכם קול קורא.

בשביל זה נבחרתם - כדי ללכת ביחד, באחדות. לאיש מאתנו לא משנה מי עומד בראש ומי יותר מוצלח מהשני.

שפכתם דם של עסקנים ראויים, וגרמתם להרס וחורבן בתוך משפחות. גרמתם שנערים ובני תורה מדברים נגד אדמו"רים, ראשי ישיבה ורבני קהילה.

הדבר הזה גרם למאות בני ישיבה לעזוב את היהדות, לא האייפון וכל טלפון מסוג אחר גרם לכך. מה שגרם לעזיבת הדת זה המחלוקת שאתם עושים, שמשמש נשק לבנים ולבנות לחדול מלקיים מצוות, כשבבית הבנים והבנות שומעים מאבי המשפחה דברי בלע ובוז נגד מנהיגי הדור - מה יעשה הנער ולא יחטא?

הגענו למצב שכמעט ואין משפחה שאין שם מישהו שעזב... השתתפתי לאחרונה במספר חתונות או בניחום אבלים ושם ראיתי בן משפחה עם כיפת ילד טוב ירושלים.

לאן אתם מובילים אותנו?

די, צאו לנו מהוורידים, ואל תערבבו אותנו במחלוקת אשר לא לנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר