הפגישה והברכה

ראש הישיבה: "תושבי אלעד - הצביעו ש"ס ופינדרוס"

הסיכום בין ש"ס לבין דגל התורה בבחירות לראשות העיר אלעד, נחתם בברכתו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן, ליצחק פינדרוס המתמודד מול פרוש (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
פינדרוס במעונו של הגר"ש כהן, הבוקר (באדיבות המצלם)

חשיפת "כיכר השבת": נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה, הגאון חכם שלום כהן ברך הבוקר (רביעי) על ההסכם שהשיגה ש"ס עם 'דגל התורה' בעיר אלעד ובמרכזו: תמיכה במועמד 'דגל' יצחק פינדרוס.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", פינדרוס נכנס הבוקר יחד עם צוריאל קריספל ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי למעונו של הגר"ש כהן וקיבלו את ברכתו להליכה משותפת לראשות העיר.

הגר"ש כהן הפנה קריאה לתושבי אלעד ואמר: "הקב"ה זיכה אותנו שנעשה אצלכם התאחדות גמורה. 'מי כעמך ישראל גוי אחד בארץ'. כשהולכים כ'גוי אחד' אזי 'מי כעמך ישראל'. כיוון שההתאחדות הזו שנעשתה באלעד חתמו עליה כל גדולי עולם והם הורו שהרב פינדרוס יהיה ראש העיר ושותפיו יהיו אנשי תנועת ש"ס - כך צריך להיות.

"ש"ס עשתה עד היום הרבה דברים ברחבי הארץ, וכל מי שבוחר בש"ס צריך לדעת שכל מצווה ומעשה שהם עושים זה נזקף לזכותו. לכן תושבי אלעד צריכים לדעת – בבחירות להצביע למען תנועת ש"ס ולראשות העיר לרב פינדרוס. והקב"ה יברך אתכם בהצלחה".

פינדרוס, בכינוס הצגת מועמדות באלעד. ארכיון (באדיבות המצלם)

בש"ס הדגישו כי במרכז הסיכומים בין המפלגות: "ניהול משותף של העיר אלעד ביושר ובשוויוניות מלאה, כאשר ש"ס תקבל לידיה את התפקידים הבכירים ביותר בעיריה, כדי שתוכל לחזור ולפעול למען הציבור הספרדי".

יו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי אמר: "הציבור הספרדי באלעד יוצא היום לדרך חדשה, מתוך כבוד, שותפות ועוצמה. ש"ס ותנועת ישי יתמכו בכל המרץ ברב יצחק פינדרוס לראשות העיר כהוראת מרן ראש הישיבה, כדי להביא הנהגה משותפת לעיר.

"לראשונה לאחר חמש שנים, הציבור הספרדי באלעד חוזר לקדמת הבמה ומקבל את הכוח והתפקידים המגיעים לו בזכות ולא בחסד. יחד נפעל להחזיר את אלעד לימיה הטובים, לפריחה משגשגת של מוסדות התורה והחינוך, לטיפול אמיתי ונכון בבעיות הציבור שלנו מתוך אחדות וזקיפות קומה. נצעד לאורם של גדולי הדור וננצח בעזרת ה'".

צוריאל קריספל אמר: "הנהרה והשמחה שקרנו מפניו של הכהן הגדול, דקות ספורות לאחר שסיים את ברכת הכהנים 'לברך את עמו ישראל באהבה' הדביקו את הנוכחים בסלון ביתו של מרן ראש הישיבה שליט״א בשמחה אמיתית, על מהלך האחדות בין כל גדולי ישראל ובין נציגי הסיעות המרכיבות את הרשימות למועצת העיר. דבריו אלו נסכו בי כוחות ותעצומות נפש להמשיך בדרכם של גדולי ישראל ולפעול בכל הכח ליישם את ציוויים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר