התנהלות תמוהה

אשדוד: הלן גלבר מסיתה נגד הציבור החרדי

המועמדת לראשות העיר אשדוד הלן גלבר, שניסתה לאחרונה לשוות לעצמה מעמד נייטרלי בסוגיות דת ומדינה, במקביל לפעילותה לזכות בתמיכת חסידי גור בעיר - מפתיעה לרעה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הלן גלבר (צילום מסך: מתוך דק הפייסבוק הרשמי)

בפוסט שהעלתה בדף הפייסבוק שלה, תוקפת המועמדת לראשות העיר אשדוד הלן גלבר את ראש העיר יחיאל לסרי, על כך שלדבריה "נותן העדפה ברורה להשתלטות חרדית על אשדוד".

לאחר שניסתה בחודשים האחרונים לשוות לעצמה מעמד נייטרלי בסוגיות דת ומדינה, במקביל לפעילותה לקבל את תמיכת חסידי גור באשדוד, מצטרפת היום (רביעי) גלבר למקהלת המסיתים נגד הציבור החרדי, ומאשימה אותו ב"השתלטות על המרחב הציבורי באשדוד".

"ראש העיר לסרי לא מוכן לשמור על אופיה הפלורליסטי של העיר", כתבה המועמדת, "נותן העדפה ברורה להשתלטות חרדית על אשדוד ומוכן להתחייב להפוך את העיר של כולנו לבני ברק. זו הבחירה שלו. אני נשארת נאמנה לדעותיי ולתפיסת עולמי".

גורם פוליטי המקורב לראש העיר יחיאל לסרי מעריך בשיחה עם "כיכר השבת", כי לאחר פוסט פוגעני שכזה אבדו סיכוייה לזכות בתמיכת חסידות גור ושאר פלגי יהדות התורה שעדיין לא הכריזו רשמית על מועמדם לראשות העיר.

גם התגובות לפוסט של גלבר שלהבו את הרוחות נגד הציבור החרדי המקומי, ואף היה מי שטען כי בפרסומים שלה בשפה הרוסית, לציבור המצביעים הרוסי, היא התנהלה באופן פוגעני בהרבה כלפי החרדים.

"ברוסית, הטקסט לתמונה הזו היה שונה לגמרי", טען הגולש אלכס בצ'ורסקי. "לכל מגזר את פונה עם מילים שונות?", תהה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר