"הייתה פה כפיות טובה"

ש"ס נלחמת על אלעד: 'לקריספל יהיה כוח יותר מראש עיר'

"סגן ראש עיר בהסכם נכון הוא יותר חזק גם מראש עיר", כך התבטא מנכ"ל ש"ס חיים ביטון בכנס הפוליטי הראשון בעיר אלעד • ש"ס יוצאת למאבק על כל קול ספרדי בכדי לנצח את פרוש (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
קריספל נואם, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

בחירות מקומיות: לאחר שתנועת ש"ס ותנועת 'דגל התורה' הגיעו להסכמה על ראשות העיר אלעד, וקיבלו את הסכמת נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, המפלגה הספרדית יוצאת למלחמה על כל קול בעיר אלעד, בכדי לנצח את ראשות העיר יחד עם נציג 'דגל' יצחק פינדרוס.

אמש (רביעי) פתחה המפלגה את מטה הבחירות בעיר, כאשר במרכז הנאומים עמד נושא הרוב הספרדי בעיר והעובדה שש"ס הסכימה לראש עיר ליטאי. מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, מי שמנהל את הבחירות ברשויות המקומיות, הסביר לפעילים כי הכוח שקיבל לידיו יו"ר הסיעה המקומית צורי קריספל - בתפקידו כסגן ראש העיר - הוא גדול משל ראש העיר עצמו.

צורי קריספל פתח את הכנס הראשון בעיר: "ניסינו לעשות הכל כדי שלא תהיה מחלוקת, למרות שלא קיימו את ההסכם, פעלנו להגיע לשלום. יו"ר התנועה הרב אריה דרעי השקיע במהלך השנים האלו, עשרות מיליוני שקלים באלעד, כל המוסדות של כל החוגים זכו לשיפוצים במאות אלפי שקלים, אירועי תרבות, שיפור פני העיר והכל מתקציבים שהרב דרעי השיג והביא לעיר, אך הייתה פה כפיות טובה לאורך השנים, היה מי שניכס לעצמו את כל ההישגים שלא הוא עמל עליהם".

קריספל התייחס גם לאחדות שהושגה עם 'דגל התורה' ואמר: "עבדנו רבות והגענו ברוך ה' להסכמות, של כמעט כל הציבור בעיר, ש"ס, דגל התורה ותנועת ישי. אנחנו יוצאים לדרך חדשה של שיתוף פעולה והובלה יחד של העיר. הרב פינדרוס הוא איש עשייה מהמדרגה הראשונה, שהיה ראש עיר מוצלח ביותר, ויחד נוביל את העיר חזרה לימיה הטובים, בברכתם של כל גדולי ישראל ובוודאי תהיה סייעתא דשמיא".

מנכ"ל ש"ס, חיים ביטון, אמר באירוע: "הקמנו כאן צוות מנצח, הרב אברהם בצלאל, הרב דן כהן ור' אבשלום אוחיון שינהלו את מערכת הבחירות יחד עם כל הכוחות. לציבור שלנו מגיע הרבה יותר ממה שנתנו לנו בקדנציה האחרונה".

"תדעו לכם", פנה ביטון לפעילים: "סגן ראש עיר בהסכם נכון הוא יותר חזק גם מראש עיר, כי ראש עיר צריך לרצות את כולם. המשימה שלנו היא לאחד את כל הציבור שלנו שכולם יבואו ויצביעו לש"ס ולפינדרוס".

ח"כ מיכאל מלכיאלי תקף בנאומו ואמר: "על כל אנחנו מוכנים לסלוח, חוץ מזה שמתייחסים אלינו כאילו אנחנו מטומטמים, כאילו אפשר לקנות אותנו בחיבוק וניגון. אומרים שהוא עשה והביא, מי שהביא באמת עשרות מיליוני שקלים לטובת העיר הוא יו"ר התנועה הרב דרעי.

"בנאדם שמגדיל את תקציב הפרסום שלו ב-2 מיליון שקל אומר לתושבים: אתם לא מעניינים אותי. כולם יודעים לכמה הערכה הרב דרעי זוכה מכל המערכת הפוליטית, אז תדעו שההסכם שנחתם הוא הטוב ביותר לש"ס, לציבור הספרדי ולאלעד".

ח"כ ינון אזולאי תקף בנאומו את ראש העיר המכהן ישראל פרוש: "אותו ראש עיר קיבל עשרות מיליונים מהמשרדים שהרב דרעי מחזיק, ופועל בכפיות טובה. יש להם את העזות לבוא ולנסות לפלג בתוכנו? איך יתכן שיהודי שמגדיר את עצמו ירא שמים יבוא ויגיד ליהודי אחר 'אל תשמע לרב שלך'? אנחנו חייבים בהכרת הטוב למרן ולכן כולנו נבוא ונעבוד לקדש שם שמים. לאורך הקדנציה ידענו לפעול בדרכים של דורון ותפילה אבל אנחנו גם יודעים לעשות מלחמה. לא ניתן שינסו לפרוץ לתוך הבית שלנו. יש לנו את מרן ראש הישיבה שפסק שפינדרס יהיה ראש העיר וכך נעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר