פרסום ראשון:

הבית היהודי בבני ברק: אנו תומכים באברהם רובינשטיין

אנשי הבית היהודי בבני ברק הודיעו על תמיכתם בראש העיר המיועד, אברהם רובינשטיין בפגישה שערכו עמו אמרו כי ירצו להצטרף לקואליציה שתהיה בראשותו כדי להשפיע (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

המפד"ל הישנה מיישרת קו עם ראש העיר המיועד: ראשי סיעת "הבית היהודי" ותנועת חרות בבני ברק נפגשו עם אברהם רובינשטיין, המיועד להיות ראש העיר הבא.

במסגרת המפגש שנערך בראשות ראשי הסיעות הועלו נושאים רבים הקשורים לליבם של אנשי ״מאוחדים בבני ברק״, כפי שאוהבים לכנות את עצמם בשל גישתם לייצג את כלל תושבי העיר מכל המגזרים.

בפגישה השתתפו בין היתר אהרון גרינשטיין וצבי פישבך, ראשי תנועת חרות ויו״ר סניף הבית היהודי ב״ב שלמה גורי וסגנו צביקה רוזנבלט.

בסיום המפגש קרא רובינשטיין ל״מאוחדים בבני ברק״ להצטרף למועצת העיר ולפעול בשיתוף פעולה. בתגובה אמרו הנוכחים, כי הם תומכים בו לראשות העיר.

שלמה גורי אמר, כי "אנו שמחים לראות שוב אוזן קשבת מצד ראש העיר הבא. קיימת הבנה הדדית לדאוג לצרכי כלל המגזרים בעיר ואנו שמחים כי מצאנו את הרב רובינשטיין המוכן לסייע לנו לקדם צרכי העיר״.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בבית היהודי בבני ברק מתכוונים להתמקד בקולות הזולגים מהחרדים העובדים והממורמרים הפוזלים לכיוון סיעת הליכוד המקומית בראשות יעקב וידר בה חברים גם דתיים לאומיים המתגוררים בעיר. גורם מקורב לסיעה אומר ל'כיכר השבת", כי בשונה מהליכוד אנו נצטרף לקואליציה ונשפיע מבפנים, איננו מתכוונים להפוך לאופוזיציה שלא תצליח להשיג דבר וחצי דבר. לכן אם יש מי שחושב לפזול החוצה מהסיעה הטבעית, יש לו כתובת אחת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר