פרסום ראשון

בית שמש: 'יהדות התורה' דורשת לפסול את מועמדות בלוך

לאחר הדרישה לפסול את רשימת 'יהדות התורה' ומועמדות משה אבוטבול בבית שמש, בא-כח סיעת 'יהדות התורה' הגיש בקשה לפסילת מועמדותה של עליזה בלוך לראשות העיר. המסמך (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בלוך והמכתב (צילום: מתוך הקמפיין של בלוך)

פרסום ראשון: מספר ימים לאחר בקשתו של חבר מועצת העיר בית שמש, ריצ'ארד פרס, לפסול את רשימת 'יהדות התורה' ואת מועמדותו של ראש העיר משה אבוטבול, מבקשים ב'יהדות התורה' לפסול את מועמדותה של עליזה בלוך לראשות העיר.

בתחילת השבוע פורסם כי ריצ'ארד פרס, חבר מועצת העיר מטעם 'העבודה', הגיש בקשה לוועדת הבחירות לפסול את רשימת 'יהדות התורה' לאחר שלדבריו התגלו ליקויים בלתי חוקיים בהגשת הרשימות.

כעת, במסמך שהגיע לידי 'כיכר השבת', כותב חנוך דרנגר, בא כוח מטעם 'יהדות התורה' כי במפלגה דורשים לפסול את מועמדותה של עליזה בלוך.

"מאחר וריצ'ארד מאיים לפנות לבית משפט לפסול את רשימת יהדות התורה, בשל טענות שונות על הגשה לאחר זמן, פנינו גם אנו לייעוץ משפטי בכיר אשר טען כי יתכן ויש עילה לפסול לעליזה בלוך את הרשימה. לשם כך הפניה הבהולה לוועדת הבחירות לקבלת כל החומרים", מסבירים במפלגה ל'כיכר השבת'.

בהסבר הבקשה לפסילה נכתב כי "הרשימה הוגשה למנהל הבחירות, ולאחר זמן מה יצאו נציגי הרשימה עם כל החומר בידם לצורך השלמות תיקונים או כל דבר אחר".

"מבקש לקבל הסבר כתוב מדוע התאפשר לרשימה הנ"ל למשוך את הרשימה לאחר שהוגשה כבר למנהל הבחירות, וכן לקבל פירוט על הליקויים שהתגלו בהגשה הראשונה ותוקנה בהגשה השנייה (שהייתה לאחר המועד הקבוע בחוק בשעה 21:00)", לשון המכתב של דרנגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר